Monday, July 11, 2011

Pohoda (part 1)

I´m home, extremelly tired and my nose is sunburnt, but I have so many great experiences!
Summary:
For the first time I have:
gone to Pohoda festival. 
slept under a tent.
saw The Uniques and FM Belfast and I´m thrilled!
seen so many great dressed people in one place!
danced on a live concert of Moby, Magnetic Man, Rusko, B-Complex and Pulp.
tried burka on.
drank Bažant Radler (shame on me:D).
waited for morning (ice cold!) shower for about 1,5 hour.
used Toi Toi mobile toilet. :D
made Kofola sock puppet.
eaten Majka with bread at 3 AM.
went to Silent disco and came out wet like after the shower.
went to a festival and I´m sure I want to go again! :)

Som doma, neskutočne unavená a mám spečený nos, ale také množstvo super zážitkov! :)
Sumarizácia:
Prvý raz som:
bola na Pohode.
stanovala.
videla The Uniques a FM Belfast a som z nich nadšená!
videla toľko perfektne oblečených ľudí pokope!
tancovala na živý koncert Mobyho, Magnetic Mana, Ruska, B-complexa a Pulp.
vyskúšala burku.
pila Bažant Radler (hanba, ja viem:D).
čakala na rannú- ľadovú! sprchu 1,5 hodiny.
použila Toi Toiku. :D
vyrobila Kofola maňušku.
jedla Májku s rožkami o 3tej ráno.
bola na Silent disco a vyšla mokrá ako po sprche.
bola na festivale a teraz už viem, že chcem ísť zase! :)

A couple of pictures (part 1) / Pár fotiek (časť prvá:)






Moby

The Uniques


Pulp

Good pics by my man, bad by me. More tomorrow. ;) /
Dobré fotky urobil môj muž, zlé ja. Viac zajtra. :)


12 comments:

  1. skvelé! vidno, že si si to užila!

    ReplyDelete
  2. ty si aka sexy na tej prvej fotke, aj na tej kolobezke :) fakt super sexi zenska :) a toto TOI TOI, och boze, ake to bolo? :D

    ReplyDelete
  3. skvělé fotky.. hlavně ta první.. líbí se mi co tam máš na sobě :)

    ReplyDelete
  4. v textile house by mali byt zlavy opat o 2 tyzdne. mozeme vtedy :)

    ReplyDelete
  5. Jů jaká jsi roztomilá na první fotce. A máš pěkné sandálky. Mám je taky. :)

    ReplyDelete
  6. :-)) To su skvele zazitky vsak!
    Ja som si to zazila prvy krat v 13tich a odvtedy to frci :-D som zvedava kedy ma to unavi.. asi az na stare kolena ;D

    ReplyDelete
  7. skvělý fotky:)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. aah muselo tam byt super !

    ReplyDelete
  9. Palec hore, ja by som tam v tom teple nevydržala, teda ak by tam nevybagrovali nejaké jazerá :D.

    ReplyDelete
  10. fíha toi toi! :D máš moje uznanie girl! :D
    btw prvá foto a tá kolobežková - numero uno ! :D

    ReplyDelete
  11. ďakujem Vám všetkým krásne :)
    btw, Adi: tak potom určite ideme o 2 týždne! :)

    ReplyDelete
  12. Tak, tak na Pohode bolo super :) Ale burka az taka velka nebola, iba mala prehanka :)
    Ja uz cakam na predaj listkov na dalsi rok, kedze tie za 45 eur su vypredane :D

    ReplyDelete