Saturday, July 23, 2011

The quickest way to know a woman is to go shopping with her. - Marcelene Cox

Today I took one of my girls secondhand shopping.
It was the last day of sale, so everything was for only 40 cents.
That is the reason why we haven´t found many things.
On the other hand, we have met so many old people and to tell you the truth, I´m really sick of them sometimes.
And I really can´t fight or push them. But sometimes I really want to! :D

What about you? Do they get on your nerves too? :)

Dnes som vzala jednu z mojich dievčat na secondhand shopping.
Bol posledný deň výpredaja, takže všetko bolo iba za 40 centov.
To je aj dôvod, prečo sme toho veľa nenašli.
Zato sme stretli strašne veľa dôchodcov a ak Vám mám povedať pravdu, niekedy ich naozaj nemôžem vystáť.
A biť alebo tlačiť sa s nimi naozaj nemôžem. Aj keď niekedy by som vážne chcela. :D

A čo vy? Tiež Vám lezú na nervy? :)





Top - New Look
Shorts - Secondhand
Sunglasses - Forever21
Bag - Mango
Shoes - Converse
Earrings - Gate

11 comments:

  1. dôchodcovia sú hrozní!
    a tebe to mega sekne!

    ReplyDelete
  2. moc se mi libi to tilko!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ááále no nie všetci sú takíto :) Ale niekedy vedia byť veľmi nepríjemní, to je pravda:)

    ReplyDelete
  4. ten top je super :)

    ReplyDelete
  5. moc Ti to sluší
    kočka :)

    ReplyDelete
  6. moc pěkný outfit:)..nejvíc se mi líbí ten top

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ja som bola v sekacoch v piatok (tymto by sme uz fakt mohli zahajit spolocnu sekac akciu), nuz, a so mnou sa isla bit jedna babizna o nohavice XS (ok, boli aj na mna male, ale na nu boli 100krat mensie) !

    ReplyDelete
  8. :D no, niekedy je to s nimi tazke :D

    ReplyDelete
  9. TA kavbelka je perfektní

    ReplyDelete
  10. Ty tenisky k tomu vypadají dobře :-D


    http://shaki-days.blogspot.com/

    ReplyDelete