Thursday, July 14, 2011

Win as if you were used to it, lose as if you enjoyed it for a change.

This is my outfit for minigolf with my man.
Yesterday was very special.
I have found out that I won a stationary bike in one competition. It was second prize, the first was wellness trip which I was aiming for. :) But I´m glad. I have won only 3 times in competition- first time in the USA- Sephora gift card and book about makeup, second time- french lingerie also in the USA and for the third time yesterday. :)

Have you ever won anything in competition?

Toto je outfit na minigolf s mojím mužom.
Včerajšok bol veľmi špeciálny.
Zistila som, že som v jednej súťaži vyhrala stacionárny bicykel. Bola to druhá cena, prvá (o ktorú som sa snažila:), bol wellnes pobyt. Ale som rada. Zatiaľ som v sútažiach vyhrala iba 3krát.  Prvý raz v USA- Sephora gift kartu a knihu o makeupe, druhý raz tiež v USA- francúzske spodné prádlo a tretí včera. :)

Vyhrali ste niekedy niečo v súťaži?



Skirt - H&M
Top - H&M Conscious Collection
Shoes - Primark
Sunglasses - Gucci
Bag - Secondhand

Bracelet - Vintage
Necklace - H&M

Earrings - H&M



14 comments:

  1. nikdy nic som este nevyhrala, okrem giveaway clutch kabelky u Foly :D takze blahozelam ku vyhre a prajem vela vela kilometrov :)

    ReplyDelete
  2. sluší ti to:)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. slusiiiiii:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. wau tak to gratulujem, same americke vyhry skoro:)

    ReplyDelete
  5. aj ja mam tu suknu aj ked zle skusenosti, som isla po meste, zacalo riadne fukat a bolo :D

    ReplyDelete
  6. Gratulujem! Ty máš štastie! :-) Ja som nikdy nič nevyhrala..teda..pred pár dňami prvú giveaway :DD

    ReplyDelete
  7. a ja sa nikdy nezapájam do tých amerických súťaží lebo si vždy pomyslím že nemám šancu pri toľkých ľuďoch :D
    máme inač rovnaký náhrdelník :)

    ReplyDelete
  8. mala si prísť na Pohode :) :D

    ReplyDelete
  9. No gratulujem ti! Niet lepsieho vesiaku na satstvo, ako stacionarny! :D
    Ja som tiez vyhrala, ale este v casoch, ked ma bavilo sa zapajat do sutazi, posielat kurespondaky, sms a tak... vyhrala som furt nejaku kozmetiku a raz v Marie Claire sadu Clarins za list mesiaca :D

    ReplyDelete
  10. Jéééj aj ty už máš koníky, poďme s nimi na dostihy :DDD

    ReplyDelete
  11. JAKE KRASNE nausky:)

    ReplyDelete
  12. Anonymous05:18

    Gratulujem :) Mne sa ešte nikdy nepodairlo nič vyhrať, hold, nemám šťastie...
    Inak, odkiaľ presne z KE si? Lebo sa mi zdalo, že som ťa videla v brike :)

    ReplyDelete
  13. Anonym: Vážne? :) Mohla si sa prihovoriť :)
    Zo Starého mesta :)))

    ReplyDelete