Monday, August 01, 2011

2 outfits that have something in common 2

Another outfits from Bratislava. These two are both linked by red flats and red bag from secondhand. I was wearing them during shopping. And during those two days I scored great stuff but also a big scab on my knee.
When I was walking to Aupark I was so lost in thoughts hat I haven´t seen small stair on the pavement. Of course I have tripped and fallen on the ground. The worst was that 4 people have seen it. I must have looked like a total dumbass. But whatever, I laughed it off like everytime something embarassing happens to me. :P

Ďalšie outfity z Bratislavy. Tieto dva sú spojené červenými balerínkami a červenou kabelkou zo secondhandu. Mala som ich na sebe počas nakupovania. A počas tých dvoch dní sa mi okrem super vecí podarilo získať aj veľkú chrastu na kolene.
Keď som šla k Auparku, bola som taká zamyslená, že som nezbadala malý schod na chodníku. Samozrejme som zakopla a spadla na zem. Najhoršie na tom bolo, že ma videli 4 ľudia. Musela som vyzerať ako totálny blbec. Ale tak čo už, rozosmiala som sa asi ako stále, keď sa mi stane niečo trápne. :P




Flats - Peacocks
Dress - New Look
Bag - Secondhand
Sunglasses - Gucci

Dress - H&M
Flats, Belt - Peacocks
Bag - Secondhand

15 comments:

  1. Ja som cakala, co bude nasledovat za slovami "najhorsie na tom bolo, ze ma videli..." A ty ze 4 ludia :)No teda! :P

    ReplyDelete
  2. jedny lepšie ako druhé (šaty myslím!:D)

    ReplyDelete
  3. ano je to spojene,inak by som si to tricko asi nekupila:)tie bezove saty su skvele,a koleno?ok ja som bezala v CERVENYCH BALERINKACH na autobus obiehala skupinu cca 5 chalanov a smykla sa a spadla koleno a kotnik na 3 tyzdne nepouzitelne:)

    ReplyDelete
  4. z toho pádu si nič nerob, trapasy sa stávajú každému :D
    a páčia sa mi obidvoje šaty, fakt nádhera!

    ReplyDelete
  5. Obidvoje šiat sú krááásne.. tá fialová ma však úplne dostala! Pekne si to skombinovala s tými červenými doplnkami! A že 4 ľudia.. to nie je až také hrozné.))

    ReplyDelete
  6. krasne satice :)

    ReplyDelete
  7. oboje saty jsou krasny!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. druhé šaty v púdrovom odtieni sú wow :-O evokujú vo mne všetko, čo viem zaradiť do skupiny "pekné"... naozaj!

    ReplyDelete
  9. krásné outfity =)..ta kabelka je fakt naprosto dokonalá =)

    ReplyDelete
  10. oki, ja som za brutalnu dvojku----ty kokoooos ( sorry za vulgarnost), ale tie druhe saty su mega pecka supa superske :) a s tou kabelkou je to eňo núňo :)

    ReplyDelete
  11. uuu kabelôčka je super!

    ReplyDelete
  12. Oboje šaty jsou krásné a v kombinaci s červenou naprosto užasné :))!!!

    France baby fashion

    ReplyDelete
  13. zena ty si takto nahodena chodis:)krasa!paradne zladene, mas pre to cit!

    ReplyDelete
  14. červená a fialová sú best kombinácia, počuj ty máš furt "šťastie" na také malé nehody, najprv chrasta potom ihla v nohe, dúfam, že to nie je nákazlivé :D

    ReplyDelete