Sunday, August 21, 2011

Back from wilderness :)

Hiiiiiiii!
I´ve missed my blog so much! I haven´t been here for more than a week but now I´m back! With soooo many emails, notifications and new blog posts I have to go through!
I´m leaving for Bratislava tomorrow morning because I will have to work for TASR for 4 days. I´m very excited!
My parents are coming home from Japan and I will see them tomorrow so I really look forward to that moment! :)
I´m posting 2 outfits, 2 new treasures from secondhand and a couple of details.
Enjoy. :)

Čaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau!
Už mi môj blog tak chýbal! Nebola som tu viac ako týždeň, ale teraz som späť! A tiež mám strašne veľa emailov, notifikácií a nových postov na blogoch, ktoré chcem prečítať!
Zajtra ráno tiež odchádzam do Bratislavy, lebo budem 4 dni na praxi v TASR! Jú, teším sa!
Moji rodičia zajtra prídu z Japonska, takže sa tiež teším aj na nich!
Postujem 2 outfity, 2 poklady zo secondhandov a pár detailov.
Dúfam, že sa Vám budú páčiť. :)



Outfits
Dress (originally H&M), Bag - Secondhand
Sandals - F&F
Sunglasses - Forever21
Earrings - Random

Skirt - Zara
Top - New Look
Bag - Tally Weijl
Sandals - Mixer
Earrings - H&M
Belt - Secondhand

Treasures
2 bags from secondhand. :) / 2 kabelky zo secondhandu.  :)

Details

Gift for my name day from one of my best friends (Maťa)- the most original I have ever got! / Darček na meniny od jednej z mojich naj kamarátok (Maťka)- najoriginálnejší aký som kedy dostala!


My girls and me. (Left- Maťka, Right- Baška.). / Moje dievčatá a ja. (Vľavo- Maťka, vpravo - Baška.)

Waterpipe, fire in the fireplace, a glass of wine, what can be better?;) / Vodná fajka, ohň v kozube, pohár vína, čo môže byť lepšie?;)

8 comments:

  1. práve dnes som si spomenul na teba a blog, že som už dávno nič nové nečítal... :) kabelky si vychytala úplne najviac... kebyže odfotíš niečo pánske, čo si našla za 40centov, tak ma tu možno aj vystrie od závisti :)))))))))

    ReplyDelete
  2. Fíha, máš to veselé :)

    ReplyDelete
  3. Šatičky ti moc sluší! Ten meloun je suprovej. :)

    ReplyDelete
  4. pekne outfity a ta slamena clutch je super!
    BTW, co si si nechala doniest z Japonska? :)

    ReplyDelete
  5. Milujem tvoje šaty.Sú skvelé .:) Ako aj tento blog.

    http://queen-of-jungle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. V tých oranžových šatičkách ti to veľmi pristane :)

    Miška z http://www.ourfashiondiary.com/

    ReplyDelete
  7. I love this orange dress :) Summer Summer

    ReplyDelete