Monday, August 22, 2011

Bratislava again :)

So, I´m in Bratislava. Again. :)
Takže, som v Bratislave. Znovu. :)



Skirt - Mango
Flats - New Yorker
Bag - Guess
Top - Terranova
Sunglasses - Forever21

My job for TASR is starting tomorrow, so today I´m just:
Moja práca pre TASR začína až zajtra, takže dnes iba:

Drinking coffee from Japan and reading Vogue my mom brought me from Paris. (They didn´t have september issue of american Vogue - shame on them! But the british one is good too. :) / Pijem kávu z Japonska a čítam Vogue, ktoré mi mamka doniesla z Paríža. (Nemali septembrové číslo amerického Vogue- smola! Ale britské je tiež dobré. :)

I also admire one of my gifts from Japan. Socks for flip flops. :) / Tiež obdivujem jeden z darčekov z Japonska. Ponožky do žabiek. :)

And I have spent more than 2 hours just reading new blog posts. And I was not able to read all of them. I´m tired. I have to go out so maybe I will take my sister´s bike. :) / A strávila som viac ako 2 hodiny iba čítaním nových blog postov. A nebola som schopná ich prečítať všetky. Som unavená. Musím ísť von, takže možno vezmem aj sestrin bike. :)

And what about you? What are your plans for today? / A čo vy? Čo plánujete dnes?


6 comments:

  1. zaujimalo by ma ci tie ponozky do zabiek budes aj nosit :D

    ReplyDelete
  2. sestra ma skvely stylovy bike! Ja dnes idem so synom do kina :)

    ReplyDelete
  3. Tie ponozky.. :D To snad ani nemyslia vazne!!! Ale sranda :)))

    http://berylka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tá prvá fotka je zlatá a moc ti to sluší ... no tie ponožky ma fakt dostali kukam na to a rozmýšľam čo to je až potom jak prečítam ten koment pod tým ta sa chytám za hlavu :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. spamatavat sa z brigady :D to je moj vecerny program, ktory v sebe nesie prezieranie sa, blogovanie, chatovanie, pocuvanie hudby, proste uplne relax :)

    ReplyDelete
  6. ahoj. dúfam, že nevadí že som ťa označila.

    viac tu :
    http://sometimesitsoktobeblogger.blogspot.com/2011/08/7-makeup-factor.html

    ReplyDelete