Saturday, August 06, 2011

Don´t follow the path. Make your own trail.

I had a great day yesterday. Full of meetings with people I haven´t seen in such a long time.
I went to have a lunch with my friend that just came from Moscow and the other one that just came from Denmark.
In the evening we had a meet up with my friends from the university I haven´t seen since the last final.
And tonight we are going to drink and party with my friend from Denmark again. :)
I love when I´m as busy as I am this weekend.
What are you up to?

Mala som včera skvelý deň. Plný stretnutí s ľuďmi, ktorých som nevidela už dlho.
Najprv som mala obed s kamarátkou, ktorá sa práve vrátila z Moskvy a kamarátom, ktorý sa vrátil z Dánska.
Večer sme mali stretko so spolužiakmi z výšky, s ktorými som sa nevidela od poslednej skúšky.
Dnes večer ideme piť a žiť opäť s kamarátom, ktorý sa vrátil z Dánska. :)
Zbožnujem, keď mám takýto busy weekend. 
Čo tento víkend plánujete vy?




Skirt - Zara
Top - New Look
Shoes (originally Prada) - Secondhand
Earrings - Calliope
Sunglasses - Gucci
Bracelet - H&M

13 comments:

  1. moje obľúbené miesto v Košiciach :)

    páči sa mi sukňa :D

    ReplyDelete
  2. Taky jdu pít. Stejně jako dneska. Ale ještě předtím nákupy a kino. taky mám víkend narvanej k prasknutí.. a pochybuju že toho v noci naspim víc než dnes..:D

    ReplyDelete
  3. Moc hezké a nevinné :)

    ReplyDelete
  4. Krásný outfit :)!
    Zvu tě ke mě na giveaway :)!
    http://kockandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. skvělý outfit, sekne ti to:)

    ReplyDelete
  6. krasne romanticke:)

    ReplyDelete
  7. Och, Kosice :) je to krasne svetle letne :) inak, neviem ako ty, ale ked ja idem na kraji toho potocika, vzdy sa posmyknem a noha mi donho sklzne :-/ a uzi si poriadne ten vikend :)

    ReplyDelete
  8. hezky outfit!!top je super
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Perfektní outfit!

    ReplyDelete
  10. zase ti to neskutečně sluší:)

    ReplyDelete
  11. Ten top je úžasný!! :)

    ReplyDelete
  12. hi, your outfit is spotless.xxx
    hugs

    ReplyDelete