Wednesday, August 24, 2011

First day


Today was my first day of my internship in TASR. First I did not know what to expect, but it was a great first day! :)
I was sent to a press conference about goose feast so I ate so much goose, pancakes, cabbage, and I've got some food home too. : D
I brought it all to my sis just to say thank you for borrowing me her great handbag. :P


Dnes bol môj prvý deň praxovania v TASR. Na to, ako som nevedela, čo od toho čakať, to bol super prvý deň! :)
Poslali ma na tlačovú konferenciu ohľadom husacích hodov, takže som sa hrozne prepchala husou, lokšami, kapustou a ešte som dostala aj na domov. :D
Doniesla som to všetko mojej sis z vďaky za to, že mi požičiava túto skvelú kabelku. :P








Yellow dress - Lindex
Red jumpsuit - New Look
Flats, Belt - New Yorker
Sunglasses - Forever21
Bracelets - H&M
Earrings - Vintage
Bag - My sister´s

After "work" I went into Eurovea, where is almost everything in Six per euro, so I scored  new animal friends- bird, fox, rabbit and squirrel.

Po "práci" som ešte skočila do Eurovei, v ktorej je v Sixe skoro všetko za euro, tak som si ukoristila nových zvieracích kamarátov- vtáčika, líšku, zajaca a veveričku.


And sorry if I´m not responding to your great comments or I´m not commenting enough on your blogs, but I don´t have time for that now. I will try to fix it in the next couple of days. ;)

A prepáčte ak náhodou nejako málo reagujem na Vaše skvelé komentáre alebo nekomentujem na Vašich blogoch, len nestíham, ale v najbližších dňoch sa to pokúsim napraviť. ;)

12 comments:

  1. to máš ale krásné nové kamarády! a kabelka je moc super :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    ReplyDelete
  2. tá kabelka je skvelá ale aj tie šaty sú suprové :o))

    http://truskawka-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. oba outfity jsou super =)..sluší ti to =)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. bižutériu si vychytala! pamätám si na to, keď som pracoval v eurovei a o eurovom výpredaji v sixe sme s kolegyňou vedeli medzi prvými... bola bitka o to, kto pôjde na nákup skôr :)))
    TASR Ti závidím úplne najviac, uži si to tam poriadne! :)

    ReplyDelete
  5. Tu tasku ma vo Francuzsku asi kazda holka, az ma to rozculuje! :D

    http://berylka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. mnaaam aj ja chcem taku prax !

    ReplyDelete
  7. I die!
    oba looky sú úžasné a neviem sa rozhodnúť, či sa mi viac páčiš v žltej alebo červenej :D

    ReplyDelete
  8. Stotožňujem sa s Patrikom, tiež neviem či si krajšia v tých žltých alebo v červených:)
    :)

    http://www.ourfashiondiary.com/

    ReplyDelete
  9. No super, tak ty si v BA a ja fičím na východ.....je toto možné? :D

    ReplyDelete
  10. ooooo uplne zaris! Jsem pro prvni! :P

    ReplyDelete
  11. druhe saty krasa!

    ReplyDelete