Thursday, August 04, 2011

I don't pretend to be an ordinary housewife. - Elizabeth Taylor

So, yesterday I was feeling like a grandma, today I feel like a housewife. I´m cleaning the house all day because my parents left for Japan. I should be partying but I like everything organized and clean. :) Am I crazy? :D

Tomorrow will be more interesing. My great friend that was in China/Denmark/and is going to England, is coming home and I haven´t seen him since Christmas (ok, except Skype:). So we have to celebrate that! :)

Btw, this is probably the simplest outfit ever. I just went out to buy something to eat for lunch in this. :)

Takže, včera som sa cítila ako stará babka, dnes pre zmenu ako žienka domáca. Upratujem celý deň dom, pretože moji rodičia sú už na ceste do Japonska. Asi by som mala partyovať, ale ja mám najradšej ak je všetko čisté a organizované. Som šialená? :D

Zajtra bude zaujímavejší deň. Môj super kamarát, ktorý bol v Číne/Dánsku/a odchádza do Anglicka, príde domov a ja som ho nevidela už od Vianoc (ok, okrem Skypu:). Takže to musíme osláviť! :)

A toto je asi najjednoduchší outfit. Taký na kúpenie obeda a s5 domov. :)

Btw, posledný deň GIVEAWAY!




Skirt - H&M
Top - New Look
Shoes - Secondhand
Sunglasses - Gucci

5 comments:

  1. Sluší ti to :)!
    Zvu tě ke mě na Giveaway :) !
    http://kockandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ty mas stale niekoho rozcestovaneho:DDD

    ReplyDelete
  3. velmi sa mi paci riesenie zadnej casti topu :) a s kamaratom si to poriadne uzite :)

    ReplyDelete
  4. Tak to je moc hezky řešené tričko..hezké :)

    ReplyDelete