Thursday, August 04, 2011

If we don't kill ourselves we'll be the leaders of a messed-up generation.

That is a look from the other day when it was kinda colder and I went out with my friends.
Today was completely a different story. Amazing sunny and warm weather!
I feel like a grandma because I was working in the garden for the third day now. :P I was cutting trees for and except the fact how amazing the garden looks I have so many scratches all over my body.
Really, I don´t think it was such a good idea to do it only in shorts and tank top. :DDD

Toto je look z predošlého dňa, keď bolo večer trošku chladnejšie a ja som šla von s kamarátmi.
Dnešok je úplne iný príbeh. Úžasne slnečné a teplé počasie!
Cítim sa trošku ako stará babka, lebo už tretí deň pracujem v záhradke. :P Strihala som stromy a kríky, no a okrem toho, že záhrada teraz vyzerá úžasne je výsledkom aj obrovské množstvo škrabancov po celom mojom tele.
Naozaj, nemyslím si, že to bol až taký skvelý nápad robiť túto činnosť iba v šortkách a tielku. :D




Top - Bershka
Shorts - Secondhand
Jacket, Bracelet - H&M
Bag - Mango
Shoes - Converse

Btw, the title is from the song I really like right now. :) / Btw, titulok pochádza z pesničky, ktorá sa mi momentálne veľmi páči. :) (Example- Stay Awake)




6 comments:

  1. T yjseš úžasně oblečená! Přesně podle mýho gusta :)) Jinak máš fakt nádherný vlasy! Připojuji se k tvému blogy.. moc zajímavý :) :D

    ReplyDelete
  2. to tielko je mocné!!! kebyže máš k nemu odstrihnuté jeansy a gumáky, rovno na fest...

    ReplyDelete
  3. Skvělé tričko. Pohodový outfit, sekne ti to! :)

    ReplyDelete
  4. no veru konecne je slnecno:)

    ReplyDelete
  5. takových starožitností doma už moc nemáme :D, tenhle fén je vzácnost :D (tedy jednou bude :D)

    a moc Ti to sluší :), tenhle outfit se mi zamlouvá

    ReplyDelete
  6. sikovna zahradnicka :) aspon si posilnujes svaly :) fajn outfit :)

    ReplyDelete