Thursday, August 11, 2011

My name day!!!! :)

I know I was supposed to leave for my cottage a couple of days ago but plans have changed and I´m leaving today, actually in a couple of minutes. So I´m posting a 2 outfits that I had on during secondhand shopping, sending prizes to giveaway winners and also a couple of details. :)

Btw, today is my name day! :) Celebration time! :)

Viem, že som mala na chatu odchádzať pred pár dňami, ale plány sa zmenili a na chatu odchádzam dnes, o pár minút. Takže postujem 2 outfity, ktoré som na sebe mala počas secondhand nákupov, posielania cien giveaway výhercom a tiež zopár detailov. :)

Btw, dnes mám meniny! :) Oslavujemééééé! :)




Skirt - Secondhand
Dress (underneath) - H&M
Flats - New Yorker
Bag - Guess
Sunglasses - Forever21

Skirt - Zara
Top - Secondhand
Flats - New Yorker
Bag - Guess
Sunglasses - Forever21

Details


When I was little I used to collect plastic animals. My man went to Finland and brought me paper version. :) / Keď som bola malinká, zbierala som malé plastové zvieratká. Môj muž bol vo Fínsku a priniesol mi papierovú verziu. :)

This is how the result looks. :) / Takto vyzerá výsledok. :)


And because today we can´t celebrate together he surprised me yesterday with this. :) I love champagne, I love Martini and this even has my name on it! :P / A keďže dnes spolu nemôžeme oslavovať, včera ma takto prekvapil. :! Milujem šampanské, milujem Martini a toto má dokonca na sebe moje meno! :P


Have a great week. :) / Prajem Vám krásny týždeň. :)

11 comments:

  1. opravdu skvělé outfity:)

    ReplyDelete
  2. vsetko najlepsie zuzi ;-)

    http://randomgirl22.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. tie zviratá sú super!
    a druhý look perfiš!

    ReplyDelete
  4. a ešte všetko najlepšieeeee!

    ReplyDelete
  5. Všetko najlepšie a poriadne to osláv na chate! :)

    ReplyDelete
  6. vsetko najlepsie :))

    ReplyDelete
  7. vsetko naaaaaj!:)

    ReplyDelete
  8. vsetko najlepsieeeee :) a darcek uz dnes dosiel :) okuliare su super trouper :)

    ReplyDelete
  9. to se mi moc líbí, krásné outfity, super fotky! chválím :)

    ReplyDelete
  10. Pekne outfity, a ako pozeram budes asi tiez z Kosic :)

    http://berylka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. tie zvieratka su uplne perfektne :)

    http://www.ourfashiondiary.com/

    ReplyDelete