Monday, August 29, 2011

Nobody is perfect until you fall in love with them

I´m so happy. I don´t need to write more I just want to enjoy that feeling.


P.S.: I finally have time to check out all the new blog posts so look forward to my comments. :P


Som taká šťastná. Nepotrebujem písať viac, iba si to chcem vychutnávať.


P.S.: Konečne mám čas, aby som si pozrela všetky nové posty na blogoch, tak sa tešte na komentáre. :P




Dress - Gate
Sandals (originally H&M) - Secondhand
Bag - Mango
Sunglasses - Gucci
Bracelets, Earrings - H&M
Necklace - Six


14 comments:

  1. skvely saticky!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. úžasné šatičky :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    ReplyDelete
  3. Krásne šatičky, šťastná slečna!!

    ReplyDelete
  4. och strasne ti idu tieto farby! zeriem ta:D!

    ReplyDelete
  5. ej či si fešanda :D :P
    veľmi pekné šaty, človek by ani nepovedal, že Gate....
    ...a Zuzi, ja som jeden z tých šťastlivcov, čo bude pendlovať medzi dvoma budovami. Už teraz sa na to teším :/ (a ako bonus, na presun medzi hodinami mám 10 minút :D tak dúfam, že s tým niečo urobia)

    ReplyDelete
  6. krásne šatičky :)

    ReplyDelete
  7. krásné šatky!:)

    http://thewarhols.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. děkuji za moc milé komentáře
    teď ale pochválím zase já ty tvoje šatičky :). Celý outfit vypadá skvěle a s těmi brýlemi jsi tak rozkošná

    ReplyDelete
  9. Sakra, to je parádní!:-)

    ReplyDelete
  10. fajn saty, mi pripominaju skor HM ako Gate :) ja dufam ze v septembri sa konecne vydam na lov do obchodv, lebo brigada na kupalisku je potvora, najma kvoli tomu, ze uz zopar tyzdnov som len tam a na nic ine nemam cas :)

    ReplyDelete
  11. nádherná si v tých šatách <3

    ReplyDelete
  12. strašně ti to sluší..jak máš rozfoukaný ty vlasy tim větrem, tak to je perfektní =)..nádherné šatičky

    ReplyDelete
  13. Tak tie saty su uzasne. Strasne ti to sekne.

    ReplyDelete
  14. Šatky jsou parádní !!!!

    ReplyDelete