Thursday, August 25, 2011

Second day

Today was my second day of internship in TASR. I "worked" much more than yesterday. I wrote news about Desmod´s new album, cut the interview with Martin Harich and wrote one more report. 

Dnes bol druhý deň mojej praxe v TASR. "Pracovala" som viac ako včera. Napísala som správy o novom albume Desmodu, strihala interview s Martinom Harichom a písala dalšiu správu.



Dress (originally Vero Moda), Sandals (originally H&M) - Secondhand
Bag - Mango
Belt - Terranova
Sunglasses - Gucci

But the great thing about today is, that we went to park today with my man, just chilled and played badminton and also took a walk. It was so warm that the only thing that was missing was the ocean. :)

Ale super vec ohľadom dneška bola, že sme s mojím mužom šli do parku (Medických záhrad), chillovali a hrali bedminton, no a tiež sme sa boli prejsť. Bolo tak teplo, že jediná vec, ktorá chýbala, bolo more. :)

7 comments:

  1. fíha no to sú ale zážitky z tej tasr :-D

    skvelé šaty, veľmi ti pristanú! a ah to more!

    ReplyDelete
  2. fuha ty brdo par dni tu nie som a ake novinky:)

    ReplyDelete
  3. juj tie šatičky! :)
    a to praxuješ zo školy alebo odkiaľ ak môžem vedieť? :)

    ReplyDelete
  4. krasna farba siat

    ReplyDelete
  5. skvelé šaty :o))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ďakujem krásne :)

    ReplyDelete
  7. Veruška: áno, zo školy :) mám to vybavené cez UPJŠ :)

    ReplyDelete