Tuesday, August 02, 2011

Welcome Newbies! :)

The weather is getting better and my mood is acting the same. :)
Today I´m showing you a couple of treasures I have bought on sale in Bratislava. :)


Počasie sa zlepšuje a s ním i moja nálada. :)
Dnes Vám ukážem zopár pokladov, ktoré som získala na zľavách v Bratislave. :)




I wanted something edgier and then I´ve found this great leopard print top in Bershka (just for 3,99 euro:). / Chcela som čosi drsnejšie, no a potom som našla tento top v Bershke (iba za 3,99 eura:).

I went to Zara. I was originally trying on one blue dress great for colorblocking from TRF but I really looked so flat-chested! :D Then I´ve found this amazing Zara Woman skirt from very thick fabric and with a baroque- like texture. Btw, skirts in H&M on sale had the same price but the quality was so poor! / Išla som do Zary. Pôvodne som si skúšala modré šaty z TRF priam určené na colorblocking, ale bola som v nich taká plochá, že až! :D Potom som našla túto krásnu sukňu Zara Woman z takej hrubšej látky a s barokovo-podobnou textúrou. Btw, sukne v zľave v H&M boli za rovnakú cenu, ale ich kvalita sa ani nedala porovnať, bola taká zlá!

Sandals from Zara because there is one problem with the white ones that I have from Forever21. I glued their sole with a bubble gum in Canada (It was an emergency and I didn´t have a glue. :D), so I´m just waiting how long they will last. :D / Sandále zo Zary, pretože mám menší problém s bielymi, ktoré mám z Forever21. Zlepila som ich podrážku so žuvačkou v Kanade (Bolo to núdzové riešenie, lebo som nemala lepidlo :D), takže iba čakám, ako dlho vydržia. :D


0,99 cent earrings from Calliope. / 0,99-centové náušničky z Calliope.


Top from New Look with "leaves! in the upper part. I like how long it is. :) / Top Z New Looku s "listami" v hornej časti. Páči sa mi na ňom, aký je dlhý. :)


I didn´t buy these two on sale. :) They were just keeping me company in Bratislava. Maxim. E. Matkin- Nie na ústa and Chuck Palahniuk - Snuff. Great books. / Tieto som na sale nekúpila. :) Iba mi robili spoločnosť v Bratislave. Maxim. E. Matkin- Nie na ústa- no, typická matkinovka, ibaže táto je oveľa lepšia ako posledná - Aj ja Teba. A Chuck Palahniuk - Snuff a.k.a. moja prvá, ktorú som od neho čítala a hodnotím veľmi pozitívne. :) 

Btw, BIG thanks for this. 1 is my favorite number. :)  / Btw, VEĽKÉ ďakujem za toto. 1 je moje obľúbené číslo. :)

16 comments:

  1. Maxim má novú knižku ..to aby som si bežala kúpiť

    ReplyDelete
  2. pekny nakup! najviac sa mi paci ten top z New Looku. Mozem mat otazku? On je zo sekaca alebo objednany cez net alebo z nejakeho obchodu (a ak..kde je ten obchod?)

    ReplyDelete
  3. prvni topicek je nejvic superovovy

    ReplyDelete
  4. najviac sa mi paci to prve tielko, je skvele a gratulujem k tomu magickemu cislu :! :)

    ReplyDelete
  5. První tílko a sukně se mi líbí nejvíce!:)

    ReplyDelete
  6. romanticka biela:) prve tricko je strasne efektne, biela suknicka univerzalna, a gratulujem k 1-tkam:)

    ReplyDelete
  7. vsechno krasny!!
    mora.e.bionda@gmail.com

    ReplyDelete
  8. ty trička vypadají skvěle!

    www.myamericandr3am.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. tá biela suknička a ružový top sa mi fakt páčia, krásne farby :) a na nového Matkina sa chystám aj ja!

    ReplyDelete
  10. dobré úlovky ;)

    ReplyDelete
  11. ďakujem všetkým krásne :)))

    ReplyDelete
  12. Jééjo, Matkin, milujem jeho knihy. :) A ten top s ,,listami" no zamilovala som sa. :)

    ReplyDelete
  13. super úlovky..nejvíc se mi líbí to první tílko =)

    ReplyDelete
  14. Tie náušničky sú prekrásne :) A gratulujem a hlavne nech foloverov pribuda :)

    ReplyDelete
  15. blahozelam k followerom :) inak, s cim si si zlepila topanky?! :DDDDD Zuzi ty mi davas :DDD ale rozhodne velmi sikovny napad pri nudzovom rieseni :) a teraz este wishlist: takze z tvojho nakupu si poprosim pekne topanky :) diki- adresu ti poslem mailom ;)

    ReplyDelete
  16. snuff som si akurat objednala na nete vyborna volba!

    ReplyDelete