Sunday, August 07, 2011

When I´m in need I´m calling leopard. :)

Yesterday was not such a lucky day for me.
I have stepped on a needle and it got stuck in my foot. I panicked at that moment but now everything is good.
Also it was a bad face day so my friend leopard came to rescue me. :)
Enjoy the weekend and I hope you´re luckier than me. :)

Včerajšok bol dosť deň blbec.
Stúpila som na ihlu, ktorá sa mi skoro celá zasekla do päty. Neviete si predstaviť tú paniku, ale teraz je to už dobré. 
Tiež to bol "bad face day", takže ma môj kamarát leopard prišiel zachrániť. :)
Užívajte si víkend a dúfam, že máte viac šťastia ako ja. :)




Romper - Apricot
Shoes - Mixer
Bag - Tally Weijl
Belt - Secondhand
Bracelet - Primark



14 comments:

  1. skvělý outfit!:)

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to i s kočíčí hlavou. :) A ten overal je bezva, hlavně ta barva!

    ReplyDelete
  3. Zuzi, si brutalne hneda :) akoby od mora ci po 3hodinovom solarkovom kupeli :)

    ReplyDelete
  4. pekná cica!
    no moc pekné šaty, overal, čo je to? :D
    proste je to hezké a super farba!

    ReplyDelete
  5. veď tebe sa hodí aj ten leopard ! :D pristane ti to :-)

    ReplyDelete
  6. no musím říct, že jako výborný outfit!!
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    ReplyDelete
  7. tak to si mala šťastie inač skvelý outfit a tie topánky wow :o)) inač skvelý blog hneď som sa stala fowllerom budem rada ak sa aj ti staneš mojim fowllerom :o))))

    truskawka-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. oooooh, toto mi nerob mas na sebe jedny z mojich naj farieb! vyzeras n-a-d-h-e-r-n-e!!!

    ReplyDelete
  9. ta kočičí hlava je vtipná =D...úžasný outfit, krásné barvy:)

    ReplyDelete
  10. pekný outfit!

    ReplyDelete
  11. Ahoj, pozývam ťa na prebiehajúcu giveaway na mojom blogu vida-cotia.blogspot.com! :)

    ReplyDelete
  12. Och tak to s tou ihlou ma mrzi, ja by som sa od bolesti asi pototo :D

    A ta peach-ová farba ti neskutočne ladí s opálenou kožou :))) thumbs up!

    ReplyDelete
  13. skvělá barva bot a šatů...:)

    ReplyDelete