Monday, September 19, 2011

'Cause i'd rather die young. Than live my life without you.

So, I´m back from my eye doctor again. The problems I have with my eyes are caused by allergy or some virus, my doctor is nt sure now. But the fact is, that I can´t wear contacts for 2 weeks (in cause of allergy) or 6-8 weeks (in cause of virus). So that is really not that good at all.

Hope you have better news than me. :/

P.S.: The title of this post is from one song from Beyoncé´s new album. Do you know which one? :)


Tak, som späť od očného. Znovu. Problémy, ktoré mám s očami sú zapríčinené alergiou alebo vírusom, zatiaľ si doktor nie je istý. Faktom je, že nemôžem nosiť šošovky 2 týždne ( v prípade alergie) alebo 6-8 týždňov (v prípade vírusu). Takže to nie je vôbec dobré.

Dúfam, že máte lepšie novinky ako ja. :/

P.S.: Titulok postu súvisí s jednou pesničkou z nového albumu Beyoncé. Viete s ktorou? :)




Top, Sweater - Terranova
Shorts - H&M
Bag - Secondhand
Flats - Peacocks
Sunglasses - Gucci


13 comments:

  1. Tento outfit sa mi veeelmi paci :)

    berylka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. strasne krasny outfit...taky letny...aj ja taky sice mam akurat som skoro odmrzla :D

    ReplyDelete
  3. Aj napriek takým problém si krásna a dokonale zladená, vau :)
    like :)
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  4. netusim ktory song myslis :) ale outfit mi pripomina 50.roky :) a u ocnej som dnes bola aj ja :D a tiez smola, neordinovala...

    ReplyDelete
  5. neskutocna kombinacia!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Máš super šortky, moc se mi líbí :)

    ReplyDelete
  7. ta tvoja uzasna slnecna stena drobi vsetky outfity este lepsie, ale samozrejmy ty si hviezda, nie je o com:) a dufam, ze sa to s tymi ockami spravi!!! aj ja nosim cocky, takze viem, co prezivas...good luck!

    ReplyDelete
  8. krasny outfit!!
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ten prstýnek mě dostal :-D Roztomilý, jeden čas jsem sbírala berušky. Sluší ti to.

    ReplyDelete
  10. skvostna kombinacia!
    Inak ak si sa ešte nezapojila do mojej giveaway o CK parfum Eternity ešte stále môžeš tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. Taska je upne nadherna :)

    ReplyDelete
  12. zuzinko kazdy tyzden :D je to ako sen ale mala by som acat setrit:)

    ReplyDelete
  13. Anonymous23:09

    krása! Tvoj blog som objavila len dnes, ale už aj si ho pridávam do záložiek :-) A pozerám že si tiež košičanka, takže sa fakt teším, že tu máme také štýlové kočky... super outfity, super posty, a ešte by si nám "z košicoch" mohla dať nejaké hinty do ktorých sekáčov chodíš! :D
    Pekný deň

    ReplyDelete