Friday, September 30, 2011

For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.

My school is absolutely chaotic. It was so angry today. I found out that they moved my lecture and seminar, that I have only 3 times per semester to Friday night. So I would have spent time in school from half ast three till half past seven. And the last date is 23.12.! Day before Christmas? WTF?!
So I cancelled it and because I didn´t have enough of credits I had to pick another one. The first date is tomorrow and I have to read Hamlet and Oedipus the King until that. WTF 2?!
Is your school/job getting on your nerves too? :)

P.S.: Sorry for the plant. She wanted to get a pic too. ;)


Moja škola je absolútne chaotická. Dnes som mala také nervy. Dozvedela som sa, že mi presunuli jednu prednášku s cvikom, ktorá je iba 3x za semester, na piatok večer, takže by som v škole strávila čas od približne pol štvrtej až do pol ôsmej! A posledná termín je 23.12.! Deň pred Vianocami? WTF?! 
Takže som si škrtla predmet, kvôli nedostatku kreditov som si musela zapísať iný a ten má prvý termín zajtra, do ktorého musím prečítať Hamleta a Kráľa Oidipa. WTF 2?!
Aj Vám škola/práca lezie takto na nervy? :)

P.S.:Sorry za rastlinu. Tiež chcela fotku, tak čo už s ňou mám robiť. ;)

Bag, Shorts, Shirt - Secondhand
Sunglasses - Six
Bracelet - Vintage
Shoes - F&F


18 comments:

  1. Ta kabelka je nádherná. Má moc krásný tvar.

    ReplyDelete
  2. No tak to budeš asi dneska v noci ležet v posteli s knížkama! Jéje! No a košile a kabelka super!

    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. fuha tak to nezavidim, to poznam ked presuvali predmety a davali na nezmyslene casy...

    ReplyDelete
  4. neboj, to zvládneš! držím palce :)

    ReplyDelete
  5. Haha to asi chodis na techniku do kosic alebo do presova nie? :D nepoznam cloveka co by sa teraz nestazoval na system na vyske..

    ReplyDelete
  6. uuu, ja mam skolu v sobotu tiez , od 8:00 do 16:00 :) takze poznam tvoju situaciu :) drzim palce, aby ti vsetko dobre dopadlo :)

    ReplyDelete
  7. myslím že slovenský vysokoškolský systém a všetky veci okolo škôl sú tak nanič, že je o tom škoda čo i len písať...

    kabelka + blúzka = TOP... totálne sexi ;)

    ReplyDelete
  8. tole je naprosto dokonalý outfit =)..vypadáš fakt nádherně..chci do toho sekáče, kde jsi pořídila ty úžasný věci =)

    ReplyDelete
  9. Mňa našťastie moja práca baví :)
    A kvetinka v pozadí je náhodov super a outfitu ako obyčajne nie je čo vytknúť :)
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  10. nadherna kabelka!!slusi ti to!

    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. aj mňa ide raz za čas trafiť z toho všetkého, ale aspoňže je to lepšie ako minulý rok...:)
    a rastlinka chce byť slávna, tak jej to odpusť :D

    ReplyDelete
  12. hm, pozeram ze nemas Formspring, a chcela som ti davat take proste otazky :P tak sa opytam aspon takto- Zuzi, aka si vysoka? :)

    ReplyDelete
  13. Ďakujem Vám všetkým :*
    No a Adi, už som Ti písala s tým formspringom, že som ho veľmi nepoužívala, teraz Ťa už followujem. A btw, 176 cm. :)

    ReplyDelete
  14. Zuzi, pozicaj mi 6 cm :D inak ja neviem ho velmi pouzivat ten FS, a neviem ta tam najst :(

    ReplyDelete
  15. krasny look, ta bluzka je super!
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Taký super outfit a ty spravíš len jednu fotku??? :D
    Och, zas budem mať smutný deň.

    ReplyDelete
  17. Vaaaau ty jsi kočka !

    ReplyDelete