Tuesday, September 27, 2011

I can feel the sun whenever you're near. Every time you touch me I just melt away.

Today´s post is not about text, it´s about photos.
I don´t feel like writing that much.
Tomorrow I´m leaving Bratislava and my man and going back to Košice. :/
I guess I´m in a very special mood- so happy () and sad at the same time.
In this post you can find 3 different outfits from 3 days.

Dnešný post nie je o texte, ale o fotkách.
Necítim sa na to, aby som veľa písala.
Zajtra odchádzam z Bratislavy späť do Košíc a nechávam si tu muža. :/
Zdá sa mi, že som v takej špeciálnej nálade- veľmi šťastná (♥), ale aj smutná zároveň.
V tomto poste nájdete 3 rôzne outfity z 3 dní.




Outfit nr.1:
Dress - New Look
Bag - Mango
Shoes - F&F
Sunglasses - Gucci
Bracelet - Vintage
Earrings - H&M


Outfit nr.2:
Top, Blazer - Secondhand
Pants - Old Navy
Shoes - Converse
Bag - Mango
Necklace - Six
Watch, Ring - from Turkey
Sunglasses - Gucci


Outfit nr.3:
Coat - Carlo Cecci
Skirt - Mango
Top - Secondhand
Shoes - New Yorker
Sunglasses - My sister´s
Bag - Secondhand


6 comments:

  1. Zuzka! ja ta prvykrat vidim v nohaviciach na blogu aj v zivote:) a č.2 sa mi neuveritelne paci :) 1 a 3 su tiez krasne, take klasicke zenske, ale tentokrat sa mi najviac paci cislo 2, lebo aj nohavice ti seknu :)

    ReplyDelete
  2. skvělé outfity:)

    ReplyDelete
  3. strasne sa mi zacala pacit farba tvojich vlasov:)))

    ReplyDelete
  4. Jolly: ďakujem :)
    Adi: asi aj posledný, lebo nemám nohavice veľmi v láske :D
    evie: wow, tak to som prekvapená, teraz ich mám dosť vyblednuté kvôli slniečku v Turecku, ale ďakujem :)

    ReplyDelete
  5. hlasujem za outfit c.2, velmi ti tie nohavice seknu!

    ReplyDelete
  6. neviem no ja som uz pisala ze je to tu drahe jak prasa..co dodat..no hej o emmu(15) a o ethana (9) sa staram

    ReplyDelete