Sunday, September 18, 2011

It´s amazing how fast a good mood can turn bad.

I´m in a very bad mood. It´s the combination of so many reasons. One of them are for example my eyes. One was swollen so I went to the doctor and he told me that something must have bitten me to my eyelid and gave me some medicine. It was supposed to be ok in 3 hours. That was on Tuesday. Today it´s even worse. Both my eyes are bloody red and swollen. I don´t even want to talk about more things because it´s so much of them. :(

This is outfit from the other day when me and my man went to buy me new rollerblades.

Mám veľmi zlú náladu. Je to kombinácia mnohých dôvodov. Jeden z nich sú napríklad moje oči. Jedno bolo celé napuchnuté, tak som šla ku očnému a povedal mi, že ma čosi muselo pichnúť do viečka a dal mi na to nejaké lieky. Malo to byť v pohode v priebehu 3 hodín. To bolo v utorok. Teraz je to ešte horšie. Obe moje oči sú podliate krvou a opuchnuté. O ostatných veciach sa mi ani nechce hovoriť, lebo je ich tak veľa. :(

Tento outfit je z dňa, keď sme mi s chlapom boli kupovať nové kolieskové korčule.





Top - New Look
Shorts - F&F
Shoes - Mixer
Bag - Mango
Sunglasses - Gucci
Ring - from Turkey

13 comments:

  1. Sluší ti to! Máš moc pěkný top a prsten. :)

    ReplyDelete
  2. dnes poobede idem ku očnej... a to som sa tešil... ale teraz sa už nejak neteším...

    skoré uzdravenie ;)

    ReplyDelete
  3. hope your eyes will get to feel better soon! :)

    ReplyDelete
  4. Tak sa daj cim skor do stavu ze - OK:)
    A potom sa ozvi,pretoze uz by bolo nacase nieco spachat v zmysle blogerskeho priatelstva.:D

    ReplyDelete
  5. Jeeeej galerka <3 Chyba mi to :D

    A s tym okom, moj priatel ma teraz presne to iste!!! A nechce ist k doktorovi..

    http://berylka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Dúfam,že to bude čoskoro v pohode. :) Držím palce. :) :*

    ReplyDelete
  7. Mna raz tiez volaco ustiplo na viecko a oko som mala teda hrozne opuchnute asi tri dni.. tak do skoreho uzdravenia ! :)

    ReplyDelete
  8. Sekne ti to :) Prajem skoré vyliečenie!

    ReplyDelete
  9. Super top! A přeji ti, aby ti bylo brzo lépe!:)

    ReplyDelete
  10. moj spoluziak z VS rezal drevo a pilinu sa mu dostali do oka, samozrejme nesiel k lekarovi, a po mesiaci ked sa nedalo inak a ma stale napuchnute viecko k nemu siel, dal mu nejake tabletky, a z toho s amu vyhadzalo celo, takze tak chodil asi mesiac, az potom sa to troska zacalo vytracat, a pred statnicami sa mu to vratilo...drzim palce nech sa to da rychlo do poriadku, viem, ze to nie je len tak a clovek sa s tym neciti prijemne, drz sa kocka!:)

    ReplyDelete
  11. ďakujem Vám všetkým krásne, ste veľmi zlatí :)) dúfam, že to skoro už prejde, lebo sa cítim ako z nejakého katastrofického filmu o infekcii... :)

    ReplyDelete
  12. neprijemne...drzim palce, nech to skoro prejde.

    ReplyDelete