Saturday, September 17, 2011

Missing someone gets easier every day because even though it's one day further from the last time you saw each other, it's one day closer to the next time you will.

I haven´t posted for a couple of days.
The main reason is that my parents had their 50th birthday party. It was awesome, I had a speech, we danced, ate, drank so much, but I mixed vodka, wine and gin. So yesterday was very painful. The last thing I was thinking about was posting. :D
But yesterday evening my stomach got better so we (with my man) went to the concert of Richard Müller. Amazing is the only word that can describe it. :)
My man went to Bratislava this morning so that is the sad fact :(, but toninght I´m seeing my girls so my mood will get better. Or I at least hope so.

What are your plans for the weekend?

Nepostovala som pár dní.
Hlavným dôvodom je, že moji rodičia mali oslavu ich 50tky. Bolo to skvelé, mala som prejav, veľa sa jedlo, tancovalo, pilo, ale ja som zmixovala vodku, víno a gin. Takže včerajšok bol veľmi bolestivý. Posledná vec, na ktorú som myslela, bol blog. :D
Včera večer sa však môj žalúdok znormalizoval, takže sme s mužom šli na koncert Richarda Müllera. Úžasné je jediné slovo, ktorým sa dá popísať. :)
Môj muž už odišiel do Bratislavy dnes ráno, takže to je smutná informácia :(, ale večer mám stretko s mojimi dievčatami, takže sa mi zlepší nálada. Alebo v to aspoň dúfam.

Aké máte plány na víkend vy?



Birthday party outfit:
Dress (originally H&M) - Secondhand
Shoes - Mixer
Bag, Bracelets - H&M
Earrings, Ring - from Turkey
Sunglasses - Gucci

8 comments:

  1. To je este stale na Slovensku tak teplo? :O.. Zavidim ten koncert Mullera aj ja som chcela ist ale ked bol tak som prave nemala peniaze:(

    http://berylka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. krásna fotka :)

    ReplyDelete
  3. bola si sexica :) a co sa tyka zaludka, tak ako aj na FB som avizovala, ja sa citim uz druhy den ako Amy Winehouse (nechcem tym nikoho urazit, ani urazit ju), takze co si budeme hovorit :D

    ReplyDelete
  4. Zuzi,nezdáš sa! :) Náušnice sa mi páčia,sú skvelé a aj šaty ti seknú. :)

    ReplyDelete
  5. no to zavidim ze na slovensku je teplo to je zima..:( inak super saty:)

    ReplyDelete
  6. to vyzera akoby ta fotka bola fotena kdesi v taliansku:D

    ReplyDelete
  7. ja som naposledy velmi neprijemne dopadla po konzumacii koktejlov v Piane :(( Tymto ich pozdravujem a odkazujem, nech si tie drijaky, co do toho leju, piju sami. Vrr.

    ReplyDelete
  8. krásné šaty, černou mám nejraději :)

    ReplyDelete