Wednesday, September 21, 2011

Never regret something that once made you smile.

Even though that I look like a Quasimodo to me, because my eyes are swollen, I am smiling- finally:
a) because I´m probably going to Bratislava to see my man :)
b) because I have found out that maybe I´m not like Quasimodo after all- today I was without makeup, in my glasses, with my red swollen eyes in supermarket and one guy was flirting with me :D
c) because I have found two great bags in secondhand, I won´t even tell you how cheap they were -  you would kill me :)
d) because it´s still warm out so I can wear summer dresses like this one (my man´s favorite:)

What makes you smile these days? :)

Aj napriek tomu, že si pripadám ako Quasimodo, keďže mám napuchnuté oči, usmievam sa- konečne:
a) pretože asi idem za mojím mužom do Bratislavy :)
b) pretože som zistila, že možno až taký Quasimodo nie som- dnes som bola bez makeupu, v okuliaroch, s červenými napuchnutými očami v supermarkete a jeden muž ma balil :D
c) pretože som našla v secondhande 2 super kabelky, ani Vám neprezradím, aké lacné boli, lebo by ste ma zabili :)
d) pretože je vonku stále teplo, takže viem nosiť letné šaty ako tieto (môjho muža obľúbené:)

Čo Vám cez tieto dni prináša úsmev na pery? :)





Dress - New Look
Vest - H&M
Bag - Guess
Flats - New Yorker
Ring - F&F
Sunglasses - Forever21

Which one do you like more? / Ktorá sa Vám páči viac?

12 comments:

  1. To si mala stastie na tie kabelky :) Ja som po prve v kosickych sekacoch ziadne dobre kabelky nevidela este a vlastne ani fakt lacny sekac.. vsetko od 3e vyssie

    ReplyDelete
  2. no ono ani není, co by mohlo člověka nadchnout na obyčejných jeanách :D

    jinak ti to sluší moc sluší.
    Jak ráda bych byla někdy blondýnou, mohou si vzít na sebe úplně jakoukoli barvu :D.

    ReplyDelete
  3. no tak ako ja sa vobec nedivim, ze ta niekto balil sak ked hentak vyzeras tak nemal na vyber proste musel!strasne krasne si opalena s tymi blondavymi vlaskami je z teba strasna "cica":) a skor sa mi paci ta do ruky, aj ked aj ta druha je netypicky zaujimava tym "remienkom"

    ReplyDelete
  4. jeeej prstienok je krasnyy!!

    ReplyDelete
  5. Bohužial v BA až tak slnečno nieje :(
    A tie kabelky sú krásne, máš pravdu, cenu radšej ani nechcem vedieť :)
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  6. I like both ;)!
    Come to visit my blog if you want ;)!

    www.camillassecrets.com

    ReplyDelete
  7. neidem písať o tom, že ja tu chodím po meste v trenčkote, s xxl šatkou obmotanou okolo pol tváre, čiapkou a neustále snívam o rukaviciach... vrrr, do bratislavy si zabal aj niečo iné, aj keď sú to favourite šaty tvojho muža :D

    ReplyDelete
  8. Možno to bol nejaký fetišista ktorého vzrušujú krásne veľké opuchnuté červené oči :D ale ved teba by podľa mna balili aj keby si mala na sebe pytel od zemiakov alebo roh ako jednorožec :P

    ReplyDelete
  9. ďakujem krásne :)
    a Patrik: tak mám byť teraz v BA teplo, pokiaľ viem, ale aj tak si balím aj trench, aj sako, neboj :P

    ReplyDelete
  10. ved ta aj je preco balit:)

    ReplyDelete
  11. to hadí psaníčko je hezké, taky mám jedno :)

    ReplyDelete
  12. Ta listova kabelka je skvelaaa :)

    ReplyDelete