Wednesday, September 28, 2011

The sky was never the limit.

Today was the first day of school so I had to wear something pretty like this lacy secondhand dress and new shoes that are a gift from my mom.
The unbelievable became true- I´m wearing my glasses! I really don´t feel that comfortable in them- I prefer contacts, but I need to wear the because of the problems with my eyes.
My hair is just wavy because I was in rush today. I came back from Bratislava around 14:30 and my school started hour later so I didn´t feel like ironing it.
Usually my train journey lasts forever (in my head), but today I watched 3 movies- Salt, Grown ups and Bad teacher. Justin Timberlake acts in the last one and he had the funniest orgasm scene there- I was laughing so hard the old lady sitting on the opposite seat was giving me weird looks. :D
Can you give me tips for some good new movies? :)

Btw, the title doesn´t relate to anything. I just liked it and that´s all. :P

Dnes bol prvý deň školy, takže som musela mať oblečené niečo pekné ako tieto čipkované šaty zo secondhandu a nové boty, ktoré sú darčekom od mamky.
Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou- mám na sebe dioptrické okuliare! Necítim sa v nich až tak "svojsky", pretože mám radšej šošovky, ale musím ich nosiť, lebo mám momentálne problémy s očami.
Vlasy sú iba vlnité, lebo som dnes bola v zhone. Z Bratislavy som došla okolo 14:30 a moja škola začala hodinu potom, takže sa mi ich žehliť veľmi nechcelo.
Zvyčajne mi cesta vlakom trvá večnosť (v mojej hlave), ale dnes som pozerala 3 filmy- Salt, Grown ups a Bad teacher. V tom poslednom hrá Justin Timberlake, no a má v ňom veľmi podarenú orgazmovú scénu- smiala som sa tak, až mi babka sediaca oproti začala dávať divné pohľady. :D
Vedeli by ste mi dať tipy na nejaké dobré nové filmy?

Btw, titulok nesúvisí s ničím, iba sa mi páčil. Howgh. :P





Dress, Bag - Secondhand
Shoes - gift from mom
Belt - Terranova


10 comments:

  1. vyzeras perfektne a to Bad teacher si chcem konecne pozriet aj ja!:)

    ReplyDelete
  2. peknucka si... takze back to school :D

    ReplyDelete
  3. Ja som hotový filmový maniak,mám odpozeraných aspon milion filmov,a preto si na žiaden nespomeniem :D
    Ta scénka so sexom cez oblečenie bola najlepšia :D.

    P.s.: neviem prečo sa cítiš nesvoja s okuliarmi, veľmi ti seknú :)
    a šaty taktiež krásne, ty ich musíš mať doma neúrekom

    ReplyDelete
  4. fíha aká kočka :) a myslela som si, že tvoje vlasy sú prirodzene rovné ale aj takto ti to svedčí ;-)

    ReplyDelete
  5. Tak třeba Friends with benefits taky s Justinem :)))

    ReplyDelete
  6. :D osud! ja som akurat dnes tiez isla vyzdvihnut nove okuliare do optiky :) a aj ty v novych:) takze, uuu. topanocky su super, podobne som tiez dnes pozerala v obchode :) proste, aby som velmi nekecala, prvy den v skole si musela zabodovat, lebo si bola kocka :) a bad teacher? v pohode komedia, pacila sa mi. ostatne nepoznam. ja som cez vikend pozerala Socialnu siet, chystam sa The King´s Speech :)

    ReplyDelete
  7. viem, ktorú scénu myslíš a tiež sme sa na nej poriadne nasmiali!!! :)))

    + celkom fajn film je aj friends with benefits (zhodou okolnosti tiez s justinom...), ale napríklad naposledy som videl animovaný film rio a tiež to bolo milé

    ReplyDelete
  8. ty šaty jsou nádherné! :) líbí

    ReplyDelete
  9. krásné fotky,ty šaty jsou dokonalé! :)

    ReplyDelete
  10. toto je úplne krásne!

    ReplyDelete