Monday, September 12, 2011

Turkey part I.

In the beginning I was affraid how the vacation will be because we have spend really a short time planning it. But it went perfectly, mostly because we three are great friends. :)
We had so much fun and today I´m posting photos from the first three days in which we went to a real Turkish market. Everybody was shouting slovak "ahoy" at us, was inviting us to buy fake stuff and was flirting. :D Turkey.
You can also see 2 outfits because I have posted the first one yesterday. It´s nothing new to you, I have packed only my favorite things. :)


Zo začiatku som sa bála, aká dovolenka bude, keďže sme ju naplánovali za veľmi krátky čas. Ale vyšla úplne perfektne, a to hlavne kvôli skvelej zostave nás troch. :)
Bavili sme sa veľmi dobre, no a dnes postujem fotky z prvých troch dní, keď sme si vyšli na pravý turecký trh. Každý na nás kričal slovenské ahoj, pozýval nás nakupovať fejky a hádzal lačné pohľady. :D Turecko.
Tiež tam máte aj 2 outfity, keďže prvý som už postovala. Nie sú to veci, ktoré ste ešte nevideli, balila som si len tie najobľúbenejšie. :)





My girls at the market. / Moje ženy na trhu. :)



Something sweet. / Niečo sladké.


Something blue. / Niečo modré.


Something fake. / Niečo fejkové.


Outfit nr. 1:
Jumpsuit - New Look
Shoes - Mixer
Belt - Primark
Bag - Mango
Earrings - H&M
Sunglasses - Gucci


Outfit nr.2:
Dress, Earrings - H&M
Shoes - Mixer
Belt - Secondhand
Bag - Tally Weijl
Bracelet - Primark





9 comments:

  1. Krásne fotky a outfit číslo 2 je úplne naj :)

    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  2. oo outfit numero 2 je nááádherný tie šaty ti svedčia

    ReplyDelete
  3. ale pamatam si ze niektore tie fejky boli fakt kraasne :D

    ReplyDelete
  4. Fotky sa ti vydarili,taká babská jazda musela byť super! :)

    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. najprv som si myslel, že máš topánky v čiernej aj modrej farbe... na každej fotke sú iné :)))

    ReplyDelete
  6. no ano sa necudujem ked si mala hentake saticky..kks krasna si..outfit 2-umieram a k tym fake-om..no apson nevyzeraju tak zubozene ako tie slovenske :D

    ReplyDelete
  7. Ty sa divíš, že sa na teba tak lačno pozerali??? :D
    Ísť medzi Turkov v takých sexi šatočkách je ako strčiť hlavu do levovej papule. :DDD

    ReplyDelete
  8. No Zuzka a teraz s pravdou von, koľko birkiniek a vittoniek si si doniesla? Há? :P
    (nevšímaj si ma, to ja len tak rýpem :D)
    hej a veľmi sa mi páčia tie šaty, hlavne tie druhé....krásne sú a veľmi pristanú (čo nie je žiadna novinka) :)))

    ReplyDelete