Tuesday, September 13, 2011

Turkey part II.

These are a couple of pics from the day we went to Alanya. We took the bus. The funny fact is that you can stop the bus wherever you want, there is no such thing as bus station. And it also stops wherever you want to get out. :)
We checked out the shops. They all offer almost the same, so many fakes from Hermes Birkins, Chanel bags, Converse shoes, Ray Ban sunglasses etc. I have bought only a white plastic watch and 2 rings. (photos later)
We have also found a store with so many nail polishes that I gasped. :D And they were so cheap, less than 1 euro for a piece. I have bought neon pink one and now I regret that I didn´t chose more.
I don´t want to bore you, so here are the photos. At the end you can find 3 outfit pics from 3 nights  :)

Tu je zopár fotiek z dňa, keď sme boli v Alanyi. Išli sme busom- dolmušom. Sranda je, že bus môžete stopnúť kde len chcete, neexistujú tam zastávky. A tiež Vám zastaví kdekoľvek ak chcete vystúpiť. :)
Omrkli sme obchody. Skoro všetky ponúkajú takmer rovnaký tovar, veľmi veľa fakeov od Hermes Birkiniek, Chanel kabeliek, Conversov, Ray Banov atď. Ja som si kúpila iba dva prstene a biele plastové hodinky. (fotky neskôr)
Tiež sme našli obchod s tak veľkým množstvom lakov, že sa mi až zatajil dych. :D A boli také lacné, stáli menej ako euro za kus. Kúpila som si neónkovo ružový a teraz ľutujem, že som si ich nevybrala viac.
Nechcem Vás nudiť, takže tu máte fotky. Na konci nájdete tiež 3 outfity z 3 nocí.




In the headband store. / V obchode s čelenkami.

In Starbucks. / V Starbuckse.





First ring I got in Alanya. / Prvý prsteň z Alanye.

Seriously I didn´t know which one to chose. / Naozaj, nevedela som, ktorý si vybrať. ;)

Outfit nr. 1:
Dress (originally Vero Moda), Bag - Secondhand
Shoes - F&F
Belt - Mango
Earrings - H&M
Bracelet - Vintage

Outfit nr. 2:
Dress - Lindex
Shoes - F&F
Bag - Secondhand
Belt - New Yorker
Earrings - H&M

Outfit nr. 3:
Dress - New Look
Bag - Mango
Shoes - F&F
Belt - Terranova
Sunglasses - Gucci
Earrings - Vintage
Bracelet - H&M




13 comments:

  1. cooooooooo kolko lakov :D

    ReplyDelete
  2. dufam ze si si tu ruzovu celenku kupilaa je skvela !

    ReplyDelete
  3. jeej, super fotky :) ani ja by som si z lakov nevedela vybrat:P a ked uz turecko alebo bulharsko nejaky fajny fake si si mohla vybrat :D ja som si tak v bulharsku nakupila veci akoze Billabong :) z outfitov sa mi rozhodne najviac paci numero jeden a numero tri :)

    ps. baleriny mam z textile house :) boli uplne nove, cislo 39 na mna. zial, atramentove nemali :(

    ReplyDelete
  4. tomu s apovie vyber lakov:), a neboli ste nahodou v doganay hoteli?, no to zastavovanie busov je sranda:D, mama tak kyvla na auto lebo to vyzeralo ako hotelovy bus asli sme v nejakej dodavke s elektrikarmi, ale boli mily a na vsetko zodpovedali a doviezli nas tiez ku grand bazaru:)

    ReplyDelete
  5. tie laky! brala by som všetky :) a chcem tvoje šaty! :)

    ReplyDelete
  6. Zuzi, páči sa mi, že si dovolenku nepoňala tak šľapkovo kraťasovo tričkovo. Rozumieme sa, že? :D
    to má byť akože pochvala :) :D

    ReplyDelete
  7. krásna si bola. a tie čelenky!!

    http://sweetladylollipop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. krásný fotky..moc ti to sluší..všechny ty šatičky jsou krásný =)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Uplne mi spadli usta z tych lakov :O Nechapem ako ze si si ich nevybrala viac!!! :) Skoda!

    http://berylka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Janka: Nekúpila, bohužiaľ bola navrchu trošku roztrhaná, skôr som to brala tak, že chcem vyzerať ako Minnie :D

    ReplyDelete
  11. Ďakujem Vám všetkým :)


    A evie: Nie, my sme boli v Aska Sun Queen :)

    ReplyDelete
  12. úplne ma dostal tvoj dovolenkový štýl založený na krátkych šatách! palce hore :) mohla by si byť príkladom ostatným dovolenkujúcim dámam :)))

    ReplyDelete