Thursday, September 22, 2011

The worst mistake anyone can make is being too afraid to make one.

Just shortly because I´m leaving to Bratislava tomorrow at 5:35 AM and I still haven´t packed anything yet. :)

  • Positive fact about the day: My mom bought me great new oxford- style shoes. Thanks! :)
  • Negative fact about the day: I flashed random stranger with my lace panties because of the wind. I guess that´s negative for me but positive for him. :D


Iba krátko, pretože zajtra idem do BA o 5:35 ráno a ešte stále nie som zbalená. :)

  • Pozitívny fakt dňa: Mamka mi kúpila nové boty na štýl oxfordiek. Ďakujem! :)
  • Negatívny fakt dňa: Neznámy muž mal to šťastie vidieť moje čipkované gaťky v plnej kráse, kvôli vetru. Asi to bude negatívum pre mňa, ale pozitívum pre neho. :D




Top - H&M
Skirt - Secondhand
Flats, Belt - New Yorker
Bag - Guess
Sunglasses - Rue21

11 comments:

  1. Ber ta jako pozitivum :-) Udělala jsi dobrý skutek. Pán se podíval na něco, co rozhodně doma nemá :-) Jsi kočka! Sluší ti to.

    ReplyDelete
  2. treba sa nad tym negativom pousmiat:), a nech sa ti dobre vstava:)

    ReplyDelete
  3. Pro pána to muselo být potěšení, haha. Suknička je roztomilá a topík super!

    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. umrieeeem :DDDD dnes vecer ma tvoj prispevok fakt pobavil. ale nie outfit, ten sa mi paci, je krasne letny, ale mna pobavilo citanie :DDD typek, asi o tom doteraz sniva ;)

    ReplyDelete
  5. super outfit..moc se mi líbí ten tvůj top =)

    ReplyDelete
  6. To je jeden z hlavných dôvodov prečo vrcholne neznášam vetrisko, tak človek chce vyzerať pekne v krásnej sukni a potom taký trapas :D nespravodlivosť!!!

    ReplyDelete
  7. Ale no, ved dopraj aj neznamym muzom trochu vzrusenia :)

    ReplyDelete
  8. prestan sa mi tu fotit ty,aka si krasna!TOTO NENI FEEER!
    nie ja ich len fotim ale nejem...:(

    ReplyDelete
  9. Krásnááá !!

    ReplyDelete
  10. to tričko je krásný! :)

    ReplyDelete