Friday, October 21, 2011

2 outfits from Bratislava

Hi :)
I´m sorry I haven´t been here for more than a week. The reasons are:
1.) I was sick for 5 days. I don´t even want to explain. It was just nasty.
2:) I went to Bratislava for my workshop. It was actually very interesting day full of new information about migrants, migration, their integration in society, stereotypes, myths etc for students of masmedial studies or journalism. We got a chance to interview 3 migrants living in Slovakia for a longer time and it was great! They told us their own stories, troubles and experiences. I went there with my 3 friends so it was actually a lot of fun. :)
Btw, yes, I went to Bratislava´s secondhands. Yes, they do have sales, everything was for 1 euro. And yes I´ve bought something (Pull&Bear, Gina Tricot and Cubus dresses, Gina Tricot oversized top and Lindex denim jacket).
I have found out that I got merit scholarship!
Also, my tights from romwe arrived yesterday and my man is coming home tomorrow.
I´m just happy.
Hope you too.

Ahoj! :)
Prepáčte, že som tu nebola viac ako týždeň. Dôvody sú:
1. 5 dní som bola chorá. Ani sa mi to nechce vysvetľovať. Jednoducho hnusné.
2. Išla som do Bratislavy na môj workshop. Bol to skutočne veľmi zaujímavý deň plný nových informácií o migrantochmigráciiich integrácii do spoločnostistereotypymýty atď. pre študentov masmedialnych štúdií a žurnalistikyDostali sme možnosť urobiť rozhovor s 3 migrantami, žijúcimi na Slovensku dlhšiu dobu a bolo to skveléPovedali nám svoje príbehyproblémy a skúsenosti. Išla som tam so svojimi 3 kamarátmitakže sme sa aj dosť zabavili:)
Mimochodom, áno, išla som do bratislavských secondhandov. Áno, majú sales, všetko bolo za 1 euro. A áno,niečo som si kúpila (Pull & BearGina Tricot a Cubus šatyGinaTricot oversized top a Lindex džínsovú bundu).

Zistila somže som dostala prospechové štipendium!
Aj moje pančušky z romwe prišli včera a môj muž sa vracia domov zajtra.
Som jednoducho šťastná.
Dúfam, že vy tiež.






Workshop outfit:
Dress, Bag - Secondhand
Sweater - My sister´s
Bracelet - Vintage
Shoes - Gift from mom
Belt - Terranova
Necklaces - H&M (squirrel one), Six (Bird one), Guess (Plain one)


Secondhand shopping outfit:
Bag, Dress (Bik Bok), Sweater, Belt - Secondhand
Shoes - Gift from mom




8 comments:

  1. Rozmyslam ci som ta dakedy videla v rifliach alebo v nohaviach vobec , kolko mas tych siat ? :D

    som zvedava na ulovky ;)

    ReplyDelete
  2. A ja sa s tebou prestanem baviť, lebo si bola opäť v BA a ani si sa neozvala :D

    ReplyDelete
  3. mne sa pacia tie prve cierne cipkove, take "femme fatalovske" :) dufam, ze uz ta ziadna choroba neskoli a som rada ze si spat, bez teba je tu nuda! :)

    ReplyDelete
  4. druhý outfit prvá fotka mega!
    a som šťastná že si šťastná lebo všetky tvoje bratislavské zázitky a majetky zneju skvelo :-D

    ReplyDelete
  5. ospravedlnenie prijaté. :D
    a stotožňujem sa s Aďou- tie fatálne (:P) dobre tie femme fatalovské sa mi veľmi páčia :)

    ReplyDelete
  6. téda... Moc Ti to sluší
    oba dva outfity nemají chybu, krásko

    ReplyDelete
  7. jako vždy ti to moc sluší =)

    ReplyDelete
  8. Anonymous08:27

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete