Friday, October 14, 2011

All about sweaters.

This day was all about sweaters for me.
First is blue sweater dress. I was wearing it today and I paired it with burgundy and brown colors to do some winter color blocking. :)
Second is dark green Yves Saint Laurent sweater. I have been searching for some dark green sweater for more than month now and today the day came! I know it´s YSL pour homme but I love the fact that it´s oversized and  those sleeves remind me of Ross from Friends. It´s secondhand of course and the price? 0,75 cents. :)
Btw, I didn´t do anything to those photos, my closet is white and because I used flash, they look like that. :D


Tento deň bol pre mňa celý o svetroch.
Prvé sú modré svetrošaty. Dnes som ich mala na sebe a doplnila som ich s burgundy a hnedou farbou, aby som urobila nejaký ten zimný color blocking. :)
Druhý je tmavozelený Yves Saint Laurent sveter. Tmavozelený sveter som hľadala už vyše mesiac a dnes ten deň nadišiel! Viem, že je YSL pour homme, ale mne sa páči to, že je väčší a jeho rukávy mi pripomínajú Rossa z Priateľov. Je, samozrejme, zo secondhandu a jeho cena? 0,75 centov. :)
Btw, fotkám som nič neurobila, moja skriňa je biela, no a keďže som použila blesk, tak vyzerajú takto. :D




Dress, Sweater - Secondhand
Shoes - New Yorker
Bambi necklace - H&M
Sunglasses - Forever21




14 comments:

  1. tvoj zeleny pulover je este lepsi ako moooj !!! :D like it :)

    ReplyDelete
  2. strasne sa mi pacia tie tvoje silonky/pancuchy :)) krasna farba

    ReplyDelete
  3. ten sveter ma vazne uzasnu luxusnu farbu, a an prvej fotke ladis aj s tym autickom naboku:)

    ReplyDelete
  4. Ach ten svetr!!!

    ReplyDelete
  5. ty šatičky jsou roztomilý a moc pěkný...a ten svetr mi naprosto dostal..ježiši co já bych za něj dala, takže kdyby jsi ho náhodou už nechtěla, tak si na mě vzpomeň =)

    ReplyDelete
  6. Ty vole to si dělaš srandu že ten svetr tolik stál ! To snad není možné to ja nebudu mít nikdy takove štěstí :( už se těším až ho oblíkneš !

    ReplyDelete
  7. v momente, keď ťa omrzí ten sveter, dobíjaj sa s ním na moju adresu! :D

    mám podobný, fialový, nie YSL, poriadne naťahaný a je best! s vahrnutými rukávmi a zlatými digitálkami - jeden z mojích favoritov toto ročné obdobie...

    + úpletové šaty sa mi na ženách vždy páčili... možno neide o nejak extra sexy kúsok šatníka, no aj pohodlnosť a funkčnosť je parádna (a dôležitá) vec ;)

    ReplyDelete
  8. 75 centov ?? :D U nas su strasne predrazene sekace.. Som zvedava ako ho skombinujes :)

    ReplyDelete
  9. oh lovely sweater!!

    ReplyDelete
  10. bože, pulóver, mám na na slabosť! krásny.

    ReplyDelete
  11. I love your sweaters and you sure did a great bargain with the YSL one ! Lovely blog, follow each other ? xxx Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    ReplyDelete
  12. aaa ten zeleny je vazne genialny:)

    ReplyDelete
  13. svetrik iiiha super ulovok ;)

    ReplyDelete