Monday, October 03, 2011

Bambi

I had a good weekend. :) I went to b-day party of one of my best friends that had a Hawaii theme. I had never seen so many leis and flowers. ;) After that I went to our cottage with my parents- I have relaxed (really need that) and have eaten so much food- I don´t know why, maybe it´s because the air there. :)
How was your weekend?

Btw, say hi to newest member in my animal jewelry family- Bambi. :)


Mala som dobrý víkend. :) Bola som na narodeninovej party jednej z mojich žien s havajskou témou. Ešte nikdy som nevidela toľko vencov lei a kvietkov. ;) Potom som ešte skočila s rodičmi na chatu- relaxovala som (naozaj som to potrebovala) a jedla toľko veľa jedla!- neviem prečo, asi to bude tým vzduchom. :)
Aký ste mali víkend?

Btw, pozdravte najnovšieho člena mojej zvieracej šperkovej rodiny- Bambi. :)





Parka (gift from sis), Bambi necklace - H&M 
Top - Secondhand
Shorts (underneath) - F&F
Bag - Guess
Shoes - New Yorker
Sunglasses - Six

12 comments:

  1. jak by tobě mohl někdo psát hanlivé komentáře? :) Vždyť jsi neuvěřitelně pěkná a navíc jako jedna z mála máš moc pěkný styl oblékání

    ReplyDelete
  2. Cha! Bambi som drzala v ruke v háááááemku a takmer ju doniesla az k pokladni, ale potom som si povedala, ze naozaj nepotrebujem dalsiu cetku... ale mozem zodpovedne prehlasit, ze to bola prva bizu z kategorie lesnej zveri, ktora sa mi pacila tak, ze by som si ju kupila! P.S. ja mam tiez taky podmieneny reflex, ze pridem na chatu a v jednom kuse cosi zobem.

    ReplyDelete
  3. Bambi je skvělý a krásná bundička :-) Sluší ti to!!!

    ReplyDelete
  4. ty si teraz adoptívna mama osirelého bambiho :)

    tá parka je božíííííííííííííííííííííí!!!! :)

    ReplyDelete
  5. mě zaujala hlavně ta bunda! ta je skvělá :)

    ReplyDelete
  6. tie topanocky su uuuuzasne:) a jedlo mi ani nespominaj to co ja predvadzam za posledny tyzden..fuj

    ReplyDelete
  7. Tá parka sa mi páči :)

    ReplyDelete
  8. Bambi je fajn!

    ReplyDelete
  9. hi Bambi :) you look gorgeous :)

    ReplyDelete
  10. jeee, ty máš najkrajšieho jelenčeka !

    ReplyDelete
  11. potrebujem jesennú parku! mám len zimnú...ou... diky za pripomenutie! :)

    tá tvoja je very goood

    ReplyDelete