Thursday, October 27, 2011

Fuck you, my dear.

I have so much stuff to do and so little time!
I´m not in a very good mood to tell you the truth. I´m pissed because of many things.
Even my eye doctor told me that my conjunctivitis is not cured and I have scored keratoconjunctivitis!
Oh god, at least I´m meeting my girls tonight so that will make my mood better.

Btw, I have no idea why my skirt looks blac in those photos- it´s brown in real. :)

Mám toľko vecí, ktoré mi treba urobiť a tak málo času!
Aby som Vám povedala pravdu, nemám veľmi dobrú náladu. Mám nervy kvôli rôznym veciam.
Aj moja očná mi povedala, že môj zápal spojiviek ešte nie je vyliečený a mám ďalší bonus- zápal rohovky!
Oh jaj, aspoň sa dnes stretnem s mojimi ženami, takže aspoň niečo mi vylepší náladu.

Btw, nechápem, prečo je moja sukňa na fotkách čierna- v reále je hnedá. :)







Coat - Orsay
Skirt (Diesel), Top (Rue21), Blazer - Secondhand
Belt - Terranova
Sunglasses - Rue21
Bag - Mango
Shoes - New Yorker

10 comments:

  1. mozes byt v klude draha, mne ukazuje monitor hnedu :)

    ReplyDelete
  2. ja tam maly naznak hnedej vidim :) inak, zaujimave, ze v takych smutnych tmavsich farbach si dnes bola, pretoze aj ja som dnes bola v ciernom ... u mna, zla , zla streda ...

    ReplyDelete
  3. ooo fesanda :)
    no s ocami je dost na prd mat problemi cizee dufam ze sa vyliecis a budes ok a tak:)

    ReplyDelete
  4. ale, ked si povedala tak tam vidim taku naznak hnedej, niekedy tie fotaky strasne skresluju, dufam, ze sa ti tie ocka coskoro zlepsia...

    ReplyDelete
  5. oh, to je nepríjemné, dúfam že sa ti to čo najskôr vylieči!

    a pekný kabátik máš.

    ReplyDelete
  6. Sluší super kabát

    ReplyDelete
  7. moc ti to sluší =)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Tak, ať je to brzy fajn!

    ReplyDelete
  9. ta taška je krasna!

    ReplyDelete