Sunday, October 23, 2011

Little me in a big coat. :)

I have found this amazing coat in secondhand a week ago.
It´s from Zara, looks almost new and cost me 6 euros. :)
But to tell you the truth, I went to school dressed like this yesterday but because of this shitty, windy, cold-as-hell weather I had to come home during break and change- I felt like an icicle wearing flats and tights. :D
But the coat itself is warm, big and covers me perfectly. 
What do you prefer to wear in winter? Jackets, coats, fur coats, vests?

Tento skvelý kabát som našla pred týždňom v secondhande.
Je zo Zary, vyzerá skoro nový a stál ma 6 eur. :)
Ale aby som Vám povedala pravdu, do školy som šla včera takto, ale kvôli tomuto otrasnému veternému a pekelne studenému počasiu som sa počas prestávky musela vrátiť domov a prezliecť- v balerínkach a pančuškách som sa cítila ako cencúľ. :D
Ale kabát je sám o sebe teplý, veľký a perfektne ma zakrýva.
Čo v zime preferujete nosiť Vy? Bundy, kabáty, kožuchy, vesty?








Coat (Zara), Bag, Denim Jacket (Lindex) - Secondhand
Flats - Peacocks
Dress, Belt - H&M
Necklace - Guess
Bracelet - Vintage
Tights - Romwe


10 comments:

  1. oo, krásny kabát! aj ty v ňom :)

    ReplyDelete
  2. Punčošky jsou božské, šaty krásné a škoda, že už je zima, protože ty balerínky se k tomu skvěle hodí!

    ReplyDelete
  3. och, ja by som zamrzla :) ja preferujem podobne krasne kabatiky (aky si si kupila aj ty:)), a pod tym zvycajne nosim pulover, sveter, tricko, tielko a termotielko a teda este pod tym spodne pradlo:D

    ReplyDelete
  4. No mne bola dnes zima v cizmoch balerinky uz mam davno zbalene :D Ja som zainvestovala do zimnej bundy tak dufam ze za tu cenu co to aj vydrzi :) Super pancusky !

    ReplyDelete
  5. krásne. ten kabát je skvelý úlovok. :))

    ReplyDelete
  6. Prvá fotka je dokonalá a moc milá :)
    No a ty, kráska ako vždy :)
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  7. Zuzi,musíme ísť spolu do sekáčov,lebo čo Ty tam nájdeš! Závisť :)

    ReplyDelete
  8. ty jsi tak rozkošná :)

    ReplyDelete
  9. aspon ze si sa konecne teplucko obliekla:)!ty jeden cencul:))

    ReplyDelete