Tuesday, October 25, 2011

Lóve

I just got home from the movies.
We went to see Lóve.
I don´t know, my opinion is somewhere in between good and bad. Some parts I liked (music, views of Bratislava, scenes from college...), some I didn´t (certain dialogues,cheesy romantic lines...), but I had fun, I spent a good evening with my man and I think it was worth the money.
Have you seen it? What do you think? If not, do you want to see it?

P.S.:Special hi for one nice girl that recognized me :)

Práve som sa vrátila z kina.
Boli sme na Lóve.
Neviem, mám taký "medzinázor". Niektoré časti sa mi páčili (hudba, pohľady na Bratislavu, scény na intráku...), niektoré nie (isté dialógy, cheesy romantické hlášky...), ale pobavila som sa, mala pekný večer s mojím chlapom a neľutujem za to dané peniaze.
Videli ste to? Čo si myslíte? Ak nie, chcete to vidieť?

P.S. Špeciálny pozdrav pre jednu veľmi milú slečnu, ktorá ma spoznala. :)






Blazer (Emma Peel), Dress (Zara) - Secondhand
Shoes - New Yorker
Bambi necklace - H&M
Bag - Guess


16 comments:

  1. celkom sa na to chystám, snáď mi výjde voľno skôr, než to stihnú stiahnuť z kina...

    btw, natáčali to pod mojou izbou minulý rok... ale nikto nevedel, že čo a ako sa to bude volať, alebo o čom to bude, len že to bude taký bratislavský príbeh...

    bambiho máš dobrého! práve dnes som pozeral podobné odznaky na nete :)

    ReplyDelete
  2. Rozkošné sako a botičky! :)
    Čo sa týka filmu, mám podobný názor, niektoré dialógy tam chceli byť príliš "americké", ale napr. scénka v hoteli sa mi nesmierne páčila, aj intrákovské boli super!

    ReplyDelete
  3. ježiš ty máš nádhernej přívěšek na krk =)..moc ti to sluší =)

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:40

    ked som ta zbadala na vcku, musela som sa ti prihovoriť:)) a taká som bola z toho hotová že som ti aj zabudla pochvalit oufit :D som rada že som ťa mohla stretnuť a tešim sa na dalsie posty na blogu..
    pekny večer:)

    ReplyDelete
  5. pekny outfit :)
    Nevidela, nechystam :)

    ReplyDelete
  6. chystám sa na to :)

    ReplyDelete
  7. ďakujem všetkým :)
    a Anonymka: aj ja som rada :) a neboj, hotové sme z toho boli dve, lebo mne sa to ešte nikdy nestalo :)

    ReplyDelete
  8. no zatial som nevidela a v podstate sa ani nechystam, ale ty si aspon stravila prijemny vecer v skvelej spolocnosti:)

    ReplyDelete
  9. Celkově s tím sáčkem je to moc pěkné. Bambi zase válí!

    ReplyDelete
  10. no mne sa paci to sako..a topanky:)

    ReplyDelete
  11. Na tento film sa chystám aj ja, tak dúfam že ma nesklame :)

    ReplyDelete
  12. no jo, a na dalsi den stretnes dalsiu babu co ta spoznala, takze mas nejaky rusny tyzden :D

    ps. velmi feši priatel :) aj ty s tym rozkosnym kabatom :)

    ReplyDelete
  13. ja som bola na tom! mne sa to určite páčilo viac ako Bratsilava film, čo bolo od rovnakého autora. Moj priateľ to chcel strašne vidieť , teda aj ja tak som sa tešila :)
    Bola som rada, že to malo nejaký dej, aj to ako sa to skončilo :)
    páčilo sa mi na tom to, že to bolo také autentické, žiadna pretvarka, tak ako to v skutočnosti býva.
    A super sačko :)

    ReplyDelete
  14. No ja som taká lama, že ja nekukam ani nepočúvam nič čo je slovenského pôvodu...hanba mi. :D
    Ale môžem hodiť pikošku do éteru, že pred pár rokmi som si s Mišom Nemtudom písala cez jednu stránku, kt.nebudem menovať. :DDD

    ReplyDelete
  15. nadherne sako !

    ReplyDelete
  16. Anonymous03:54

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete