Friday, October 28, 2011

Stop saying "I wish", start saying "I will".

After seeing my doctor today I don´t have a very good news.
For example, when I look on the board in class the letters are not very clear and reading is a little difficult. So my doctor basically told me that I have small infiltrates in my eyes and I have to have special drops and cream. The treatment will take from 2 to 6 weeks and there is a chance that I cannot cure it and I will have this unclear view forever. Kinda scary, isn´t it?.
But the important thing is positive thinking.
I know that everything will go right.

Btw, thank you for your nice comments from yesterday. :)

Po tom, ako som sa stretla s lekárkou nemám veľmi dobré novinky.
Napríklad, keď sa v triede pozerám na tabuľu, písmená sú rozmazanejšie, a preto je pre mňa čítanie zložitejšie. Tak mi moja očná povedala, že mám v oku malé infiltráty a preto musím mať špeciálne kvapky a krém. Liečba potrvá od 2 do 6 týždňov a je šanca, že sa mi to nevylieči a budem takto rozmazanejšie vidieť navždy. Trošku strašidelné, že?
Ale dôležité je pozitívne myslenie.
Ja viem, že všetko pôjde dobre.

Btw, ďakujem za Vaše včerajšie milé komentáre. :)








Dress (Cubus), Coat - Secondhand
Bag - Guess
Shoes - New Yorker
Belt - Mango
Scarf - my mom´s 

16 comments:

  1. Moc ti to sluší! Ráda tě zvu na mou GIVEAWAY ;)

    ReplyDelete
  2. och chudiatko! dúfam že sa ti dá všetko do poriadku čoskoro :)
    ak sa smiem spýtať, tú infekciu do oka si dostala len tak alebo aj vedia príčinu?

    ReplyDelete
  3. jeee moc ti to slusi

    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zuzi, strasne ti drzim palce, aby sa s tvojimi ockami vsetko dalo do poriadku :)

    ReplyDelete
  5. Jezis ved to je hrozne a to ti ako vlastne zacalo? Ci len tak ? No tak dufam, ze sa ti to pekne zahoji a hlavne co najskor ! :)

    ReplyDelete
  6. Janka, Veruška: tak je to spôsobené hlavne mojou hlúposťou, lebo som v oku mala nejaký vírus pred mesiacom a nedoliečila som to poriadne :/

    ReplyDelete
  7. ...a my veríme s tebou! :) určite bude všetko ouk :)
    + máš krásne šaty, o topánkach nehovoriac.

    ReplyDelete
  8. neboj bejbe všetko bude ok a nabudúce keď sa stretneme tak ma budeš vidieť jasne krásne! :D :)

    ReplyDelete
  9. To ma mrzi s tymi ocami :( Verim, ze sa to spravi!
    A krasne satocky :)

    ReplyDelete
  10. presne tak, treba myslet pozitivne!!

    ReplyDelete
  11. Moc ti to sluší! A držím palce, aby se ti ty oči spravily!

    ReplyDelete
  12. Pevne verím že to vyliečiš a budeš vidieť ako orol :))))
    a snaď to bude čím skôr za tebou :)
    P.S.: krásna ako vždy aj napriek všetkým problémom :)
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  13. Krásná barva silonek:)
    A držim palce, aby se to vyléčilo!

    ReplyDelete
  14. Ty šaty super a ta barva :)

    ReplyDelete
  15. máme rovnakú šatku :) a tak, držím palčeky, ako vravíš, všetko bude dobré :)

    http://ministrawberrygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Anonymous23:51

    cely oktober v pancuskach vidim ze ich mas velmi rada :)

    ReplyDelete