Sunday, October 09, 2011

Waiting...

The only thing I really want to do during these cold fall days is to drink a really hot tea, cover myself with a blanket and watch movies or read a book. 
I would prefer to cuddle with my man but not everything I want is always possible. 

Btw, this outfit is from Friday- in the morning it was 20 degrees but after my school was finished around 7 pm it got to 13 degrees- I almost froze to death in those tights. :)


Jediná vec, ktorú chcem robiť počas týchto studených jesenných dní je piť veľmi horúci čaj, zakryť sa dekou, pozerať filmy alebo čítať knižku.
Preferovala by som ohrievanie v objatí môjho muža, ale tak nie všetko čo chcem je vždy možné.

Btw, tento outfit je z piatku- ráno bolo 20 stupňov, ale po škole, ktorá mi skončila okolo 7mej, klesla na 13 stupňov- skoro som umrzla na smrť v týchto pančuškách. :)







Dress - Secondhand
Belt - Terranova
Bag - Mango
Bracelet - H&M
Earrings - Vintage
Shoes - Converse
Tights - Belinda

10 comments:

  1. ja som bola na brigade vtedy, to iste:D to pocasicko je hovado...:P ale konecne sa mozme zacat tesit na vianoce :)

    ReplyDelete
  2. Ale jsou skvělý ty punčošky!

    ReplyDelete
  3. tie saty su krasne, super ulovok :)
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. veru volako nam vonka prituhlo :/

    ReplyDelete
  5. si strasna kocka, neprestanem zasnut nad farbou tvojich vlaskov, btw. to mas prirodzene takto svetle?:)a v 13 stupnoch by som bola uz zamrznuta, mne je vzdy strasna zima:D

    ReplyDelete
  6. šedá barva ti moc sluší =)

    ReplyDelete
  7. silonky...
    ty bych rozhodně brala v mým šatníku! :)

    ReplyDelete
  8. máš presne ten typ postavy, aký sa mi na babách páči :D :P

    ReplyDelete
  9. evie- čosi, ja mám v skutočnosti tmavohnedé vlasy :)))
    ďakujem všetkým :)

    ReplyDelete
  10. Super outfit jen bych asi k tomu neobula ty conversy

    ReplyDelete