Thursday, November 10, 2011

Back from the radio :)

So hello everyone!
I just came back from the radio. I´m in such a good mood. It was just awesome! 
I just wanna say big THANK YOU Ivett and Mirka! The atmosphere in the radio was amazing, we laughed so much and just had fun!
They asked me a lot of questions and if you want to listen to it the link to the archive is HERE (Showfashion from 9th of November- but in slovak only:).
Yay!:)

Tak ahojte všetci!
Práve som prišla z rádia. Mám tak skvelú náladu- Bolo to skvelé!
Chcem len povedať veľké ĎAKUJEM pre Vás, Ivett a Mirka! Atmosféra v rádiu bola úžasná, toľko sme sa smiali a jednoducho bavili!
Pýtali sa ma veľa otázok a keby ste si to chceli vypočuť, link na archív je TU (je to relácia Showfashion z 9teho novembra).
Jupí!:)






Dress (H&M), Coat, Bag - Secondhand
Shoes - Gift from mom
Bird necklace - Six
Bracelet - Vintage
Frog ring - New Yorker
Scarf - Mom´s

12 comments:

  1. Pravy vychodnarsky prizvuk sa nezaprie!!! :D Milee :)

    ReplyDelete
  2. uz stahujem :) a hned idem pocuvat :) a potom nasleduje feed back :)

    ReplyDelete
  3. Teším sa na feed back :D

    ReplyDelete
  4. takze spatna vazba: bola si velmi mila a v pohode. uplne ako nazivo. strasne vela ste sa chichotali, niekedy kvoli tomu nebolo rozumiet slovicka :) ale co je hlavne, bola si prirodzena :)
    takze, dievcata, Zuzka je takato aj nazivo, vtipna, pohotovo reagujuca, inteligentna a o mode sa s nou keca vynikajuco :) takze, sup sup, hor sa do stretnutia s nou :)
    PS: mas tam velmi fjan hlas (lebo vacsinou hlas v radiu znie uplne inak ako nazivo, aspon mam taku skusenost, ale tvoj znel ako v skutocnosti) :)
    dobry feed back, nééé? :)

    ReplyDelete
  5. Ty šaty ti moc sluší.

    ReplyDelete
  6. Adi- brutálny feedback! :)
    Ďakujeem :)

    ReplyDelete
  7. Super, že to najdu v archivu, jdu si to hned pustit!

    ReplyDelete
  8. stiahnute ako mi skonci praca tak si lahnem s vinom a idem na teba :D

    ReplyDelete
  9. Máš moc hezké šaty v krásné kombinaci s hnědou! :-)

    ReplyDelete
  10. normálne som včera večer medzi 7 a 8 levitoval, pozeral do steny a rozmýšľal nad tým, že čo som mal na pláne... vďakahobu za archív!!!

    vieš čo som si uvedomil ako prvé pri počúvaní relácie? že sme mali byť spolužiaci! ak študuješ masmediálnu na UPJŠ a si tretiačka, tak sme nimi reálne mali byť... kebyže sa nerozhodnem v poslednej chvíli ináč a neodsťahujem sa do BA...

    po druhé, som si uvedomil, že tvoj hlas mi úplne pasuje k vizualizácii z tvojich fotografií, takže si sa vydarila rodičom :)))

    a bolo počuť, že ste si to tam parádne užívali a musela byť fajn atmosféra v štúdiu... najbližšie si máme naladiť ktorú televíziu? :P

    ReplyDelete
  11. moc ti to sluší..hlavně se mi líbí tvoje oxfordky =)

    ReplyDelete
  12. ďakujem za pochvalu, vážim si to veľmo!


    oh a dakujem aj za tvojho drahého, dnes to bol dosť hardcore so mnou.ale chvalabohu už sa cítim lepšie.

    ReplyDelete