Friday, November 25, 2011

The cutest surprise in my lunch today.

Finally my weekend started (no school tomorrow, ha!:)!
So tomorrow:

  • I have to start writing my bachelor thesis
  • I will go to check secondands, because the biggest sales are now
  • I have to color my hair! it´s really a must! it´s 3 weeks I have been using special tonic and they  have grown really fast
And by tomorrow I really need to clean my kingdom, plus organize my closet. That probably means I will add more stuff to shop. ;)
But I really don´t know which of that will happen for sure. :D

What about you? Do you plan stuff too?
 

Konečne mi začal víkend (zajtra žiadna škola, ha!:)!
Takže zajtra:

  • už konečne začnem písať bakalárku
  • pozriem sekáče, lebo sú akurát tie najväčšie zľavy
  • nafarbím si vlasy! už je to naozaj must! za 3 týždne mi vďaka špeci toniku veľmi rýchlo odrástli
A do zajtra - Musím už konečne upratať moje kráľovstvo, plus roztriediť šatník! To asi znamená, že pribudnú veci do shopu. ;)
Ale naozaj neviem, čo všetko z toho sa mi podarí. :D
A čo vy? Tiež si plánujete veci?






Shirt - New Look
Blazer - Secondhand
Shorts - F&F
Bag - Mango
Tights - Gate
Ring - Romwe
Earrings - H&M

Btw, guess what is this! I found it during my lunch. In red pepper. Heart shaped baby pepper! :)
Btw, hádajte, čo je to! Našla som to počas obeda. V červenej paprike. Srdiečková baby paprika. :)

20 comments:

  1. toto sa mi fakt ze velmi paci !! :)

    ReplyDelete
  2. si krásna a tie naušnice! chcem ich v ružovej musim zajst do haemka
    a ach ja uz zajtra mam tiez volno no tolko veci, ze nebudem vediet kde mi hlava stoji...ale zatial klud :)

    ReplyDelete
  3. tenhle outfit je fakt dokonalý =)..strašně ti to sluší =)

    ReplyDelete
  4. ten prsten je neskutocny! a zase ti to neuveritelne pristane, aj tie nausky, parada, a akeze to tonikum pouzivas, prezradis?

    ReplyDelete
  5. Tak popozeraj sekáče aj za mňa ja na to nemám čas ...vždy tam ale majú super veci ...

    ReplyDelete
  6. joj a ja mám zajtra výberovú prednášku od deviatej..:/
    držím prsty nech niečo v sekáčoch ulovíš, ale vlastne, ty ulovíš tak ako tak :D

    ReplyDelete
  7. Krásný prsten! :)

    ReplyDelete
  8. ja mam taky plan, ze nemam ziadny plan :)A na tom si zakladam!

    ReplyDelete
  9. noo toto ti teda velmi pristane!

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. tiež by ma zaujímalo, o akom toniku si to vravela ;-)

    ReplyDelete
  11. krásny outfit..a aké tonikum, aké tonikum?? :D neviem či si to už písala, ale ja tak veľmi túžim po dlhých (dlhších vlasoch) :))

    http://ministrawberrygirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. mam taky pocit, že som ťa dnes stretla! :)) keď si bola v auparku v NYeri ;-)

    ReplyDelete
  13. S.: Áno je to možné, bola som tam, vyberala som si boty. :)

    Veruška a Sabi: Alpicort, predpísala mi ho kožná, lebo mi hrozne vypadávali vlasy. :)

    ReplyDelete
  14. chtěla bych ti oznámit, že jsi byla zmíněna v prosincovém čísle mého magazínu :) už je na blogu.

    ReplyDelete
  15. Ak si to bola ty, tak som sa ti pozerala do očí, ale som si nebola istá :DD aj kabelku si pozerala :D som sa ti chcela prihovoriť, ale bola som s kamoškou a už sme nestíhali :D

    ReplyDelete
  16. naozaj skvelý outfit.. môžem sa opýtať na nejaký dobrý secondhand, v ktorom "lovíš" :D Prosíím :)

    ReplyDelete
  17. Margaret: Textile House :)

    ReplyDelete