Thursday, November 03, 2011

Good things come to those who wait.

The name says it all.
I was looking so long for 2 things (this time shoes- the thing I was looking for was either winter lace-up boots or just blue colored winter shoes). And I have found it both combined in one! On sale! For only 16 euros. :) Yay!
And the thing is I didn´t find it- they found me- same like the YSL green sweater.
What do you think?
What is the thing you have been looking for winter for so long?

And I know I´m wearing Bambi all the time- I just can´t stop. Sorry. :D

Názov hovorí za všetko.
Už dlho som hľadala 2 veci (tentokrát topánky- to, čo som hľadala boli buď zimné baganče, alebo iba modré zimné topánky). A všetko to som našla v kombinácii 2 v 1! V zľave! Iba za 16 eur. :) Jupí!
A čo je podstatné, ja som ich nenašla- oni si našli mňa- rovnako ako zelený YSL sveter.
Čo si myslíte?
Akú máte vec, ktorú už dlho hľadáte na zimu vy?

A viem, že Bambiho nosím stále- neviem prestať. Sorry. :D




Dress(Piper & Blue) - Secondhand
Shorts - F&F
Shoes - New Yorker
Bag - Guess
Bambi necklace - H&M

Shoes - Mixer

13 comments:

  1. Bože ja som ťa videla! :D V BA v električke... alebo v buse alebo kde to bolo :D Joj... Len som si nebola istá, ale tá Guess kabelka z posledného článku ma presvedčila :D

    ReplyDelete
  2. Tie baganče sú mega ...ja zháňam fakt dobrú bundu čo by mi sedela a nevyzerala by som ako guľa keď že som dosť ale dosť chudá tak mi aj xs je veľké ...

    ReplyDelete
  3. ta modra tis trasne ide cele to osviezila:)

    ReplyDelete
  4. ejha :) takze uz sme si kupili aj bagance, lebo ja som si prave jedny vcera odniesla zo sekaca (6 eur)- znacka Tod´s a v hnedej farbe :)

    ReplyDelete
  5. fúúha tak baganče sú teraz nejak v móde, toto je už snád tretí post, kde ich vidím....som pozadu :D
    ináč k tomu tvojmu komentu o Timbo-bábikách...to by nebol zlý nápad...ale mohli by vyrábať také nafukovacie...nech je sranda :DDD hahaaaa

    ReplyDelete
  6. Modrá barvička ti moc sluší! :)

    ReplyDelete
  7. Aj ja chcem! Aj tie, co mas na prvej foto :D

    ReplyDelete
  8. Ty šaty, do těch jsem se zamilovala. Elektrizující modrá, wow!

    ReplyDelete
  9. ja stale zhanam jednoduche, cierne pletene saty zenskeho strihu. A nist.

    ReplyDelete
  10. Moc moc pěkný blog a tvůj styl bomba :) Sleduji tě, navštiv i můj blog :)

    http://myfashionforall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ďakujem Vám všetkým a dúfam, že sa Vám to vaše podarí čoskoro nájsť :P

    ReplyDelete
  12. pretty!

    p.s. I'm having a giveaway for a crystal cuff if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    ReplyDelete
  13. My, those boots are perfect. I need a good pair of combat boots myself!

    Aya ♥ Strawberry Koi

    ReplyDelete