Wednesday, November 09, 2011

Invitation to the radio.

Just a quick outfit post.
And since I haven´t posted what I eat in a long time, then a little food post too. :)
I´m very happy, because Ivett that works in our student radio has invited me to her program about fashion "ShowFashion" to talk about fashion, blogging, etc. :) 
I´m going there tomorrow and you can listen to it from 7pm to 8pm on live stream HERE.
Have a great day!

Iba rýchly outfit post.
A keďže som o tom, čo jem nepostovala už dlho, tak aj menší post o jedle. :)
Som veľmi šťastná, lebo Ivett, ktorá pracuje v našom školskom rádiu ma pozvala do jej relácie o móde "ShowFashion", aby sme sa porozprávali o móde, blogovaní, atď. :) 
Idem tam zajtra a vy si to môžete vypočuť od 19tej do 20tej na live streame TU
Prajem Vám krásny deň!






Sweater , Jacket - Secondhand
Shorts - F&F
Bag - Mom´s
Bambi necklace - H&M
Sunglasses - Forever21
Shoes - Mixer

Salad = Tomatoes + Cucumber + Mozarella + Olives + Chicken breast
Šalát = Paradajky + Uhorka + Mozarella + Olivy + Kuracie prsia 

Baked baguette with herb butter.
Opekaná bagetka s bylinkovým maslom.

12 comments:

  1. oha oha, snad to bude aj v zaname :-)
    teším sa. a bagetku mňam, dala by som si.

    ReplyDelete
  2. fí ha tak to si vypočujem ak budem môcť

    ReplyDelete
  3. Držím palce ohľadom rozhovoru ;)
    A tiež by som si dala tú bagetku :D

    ReplyDelete
  4. Budem počúvať!:)
    mimochodom,topánky sú mega :)

    ReplyDelete
  5. oo no to si teda vypocujem!!!

    ReplyDelete
  6. súúúpéér :) takze pekne navnadis ludi a vsetci budu obdivovat blogerov - to je ciel :) a tie topanky su fakt super- paci sa mi ze si si nezvolila klasicky hnede alebo cierne, ako vacsina z nas, ale ze si stavila na modru a sa ti to fakt vyplatilo :)

    ReplyDelete
  7. Jé já to zrovna nestihnu, škoda :(.

    ReplyDelete
  8. tak to sa tesim, ze mas pozvanku do radia:) a dnes si zase ukazala svoje mnamky ty:), na ten salat by som sa nechala ukecat:)

    ReplyDelete
  9. Gratulujem, ked nezabudnem, vypocujem!

    ReplyDelete
  10. love the photos! love the necklace <3
    x
    THATGIRLKIP

    ReplyDelete
  11. božský božský božský outfit! fakt ako už by som si mohla usta zavreť aby mi do nich dáka mucha nevletela :D fakt nádherné! sťa by Satinský povedal - nie nebíčko v papuľke ale nebíčko v oku :D úžasné botičky a tá retiazka a ten sveter no proste všetko!

    ReplyDelete
  12. Wow tak to musí být fajn zážitek. I když já bych asi neuměla v rádiu mluvit :D a ten outfit je skvělý! :)

    ReplyDelete