Saturday, November 12, 2011

Jana Berg Fashion Show 2011

Yesterday I went to fashion show of czech designer Jana Berg. It all took place in Košice´s State Theatre. It´s theme was dream.
Ok, enough with the good stuff, let´s start with the criticism. (Sorry for the bad quality of photos, I really need a new camera.:)
I really didn´t get why the fashion show began with passage from the play Svätopluk. It was long, boring and wasn´t related with the fashion show at all. We felt like we didn´t come to the right place.
All of the collection had several parts that was mixed with appearances of dancers with ribbons (interesting), singer (boring!) and violinist (the applause for her was bigger than for the designer).

Včera som mala možnosť zúčastniť sa módnej prehliadky českej návrhárky Jany Berg. Celá sa odohrávala v košickom Štátnom Divadle. Jej témou bol sen.
Zatiaľ všetko pekné, ale teraz ku kritike. (Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, lebo by to už vážne chcelo lepší foťák. :)
Nepochopila som, prečo celá prehliadka začala úryvkom z divadelnej hry Svätopluk. Bolo to zdĺhavé, nudné a nijako to s prehliadkou nesúviselo. Chvíľkami sme nevedeli, či sme prišli správne.
Celá kolekcia mala viacero častí, ktoré sa striedali s vystúpeniami tanečníc so stuhami (zaujímavé), speváčky (nuda!) a huslistky (jej ľudia tlieskali viac ako samotnej návrhárke).




First part, black&white. Best thing from it was the coat. It looked like an ordinary confection. Didn´t surprise. And didn´t wow me, I know that for sure.

Prvá časť, teda čiernobiela. Najlepší bol z nej ten kabát. Inak  pôsobila ako obyčajná konfekcia. Neprekvapila. A určite neohúrila. 



I´m so sorry but from the second and worst part I only have these 2 photos. I really don´t get the combination of bright pink, purple, green and checkered texture.

Mrzí ma to, ale z druhej a najhoršej časti mám iba tieto 2 fotky. Kombinácia ostroružovej, fialovej, zelenej a kára je naozaj nepochopiteľná.




Third part was darker and better.  Not all of it, of course, but because I really love lace, I liked  some of the dresses more. It was definitely sexy.

Tretia časť bola tmavšia a lepšia. Samozrejme nie všetko, ale keďže mám veľmi rada čipku, tak sa mi zopár šiat páčilo viac. Určite bola sexy.


Fourth part was floral. I love flower print, but these glossy fabrics with huge amount of sequins created just one big kitsch.

Štvrtá časť bola kvetinová. Mám rada kvetinovú potlač, ale tieto lesklé látky s veľkým množstvom flitrov vytvorili iba jeden veľký gýč.




The fifth part I liked the most. It was really delicate and gave me a gentle feel. Lots of dresses, satin, flowers, white and pastel colours. The only thing I didn´t really understand was why the model in the first ball-looking dress had red panties underneath. You can see them during every couple of minutes.

Piata časť sa mi páčila najviac. Bola veľmi jemná a nežná. Veľa šiat, saténu, kvietkov, bielej a pastelových farieb. Nechápem však prečo modelka v prvých, guľu pripomínajúcich šatách mala červené nohavičky. Mohli ste ich totiž vidieť každých pár minút.





Last part. The idea of slovak flag with blue, red and white dress and other gold dresses. The models had problems with keeping their balance because they were walking on moving floor. Funny moments. :)
Also had the best dress. Amazing gown I liked the most. You can see it on the left.

Posledná časť. Myšlienka slovenskej zástavy s modrými, červenými a bielymi šatami plus ďalšie zlaté modely. Modelky mali problémy udržiavať rovnováhu, lebo chodili po pohybujúcom sa pódiu. Celkom vtipné momenty. :)
Obsahovala tiež najlepšie šaty. Nádherná róba, ktorá sa mi z celej prehliadky páčila najviac. Na poslednej fotke naľavo.

Me and Patrik from the afterparty. / Ešte my s Patrikom z afterparty.

My outfit:
Heels - Guess
Shorts, Blazer - H&M
Top - Terranova
Bag - Secondhand
Necklace - Vintage
Ring - Gate


My final opinion? If I didn´t get the tickets for free I would be pretty mad for paying money for the tickets.

Moje posledné hodnotenie? Ak by som nedostala lístky zadarmo, bola by som veľmi nahnevaná, že som za lístky na toto vôbec niečo zaplatila.





12 comments:

  1. hah tento report ma pobavil. fak zlé zlé tie umelohmotné vianočné zlaté rukáviky.veľmi nesúrodé to je celé.
    ale tebe to neskutočne pristalo:-)

    ReplyDelete
  2. Tak říkáš, že akce nic moc jo? :) Ale tobě to moc slušelo! .)

    ReplyDelete
  3. krasny outfitik.. hlavne tie shortky..som si myslela ze to je sukne :)

    ReplyDelete
  4. strasne strasne strasne- preco, preco vobec preco sa robila takato ohavna prehliadka?!

    ReplyDelete
  5. pacia sa mi tie okomentovania fotiek, fotka s patrikom najlepsia:)

    ReplyDelete
  6. najviac ma zaujala tá áftrpártyjovská, z čoho si asi domyslíš môj názor na prehliadku, ktorý som si stihol urobiť podľa fotiek a komentárov :)))

    ReplyDelete
  7. Tvorba českých návrhářů mi přijde ( nemůžu si pomoci) všechno na jedno brdo a kýčovité. Neříkám, že by měli jet dle trendů, ale jediná česká schopná návrhářka ze všech mi přijde Blanka Matragi, v TV jsem viděla její poslední přehlídku a opět nezklamala.

    ReplyDelete
  8. zuziii, uz viem preco vam tam hrali svatopluka...lebo o 1 den na to, oslavoval meniny pan velacteny svatopluk, cize preto ten namet z hry :)

    ReplyDelete
  9. Adi moja, aj kvôli tomu, že tá hra má premiéru tuším tento týždeň... "že exkluzívna ukážka" :D

    ReplyDelete
  10. Och bože zelenááááá, jak ja tú farbu neznášam. :D
    Môžem s čistým svedomím skonštatovať, že najlepším a najsvetlejším momentom na tejto prehliadke si bola ty s Patrikom. :)

    ReplyDelete
  11. no jo, čo model to skvost...:D
    ja nie som veľkým zástancom týchto teatrálnych prehliadok. To vyzerá tak, že pokiaľ návrhár nevie zaujať modelmi, tak robí okolo toho samé hovadiny...a tak to potom vyzerá.

    ReplyDelete
  12. Anonymous20:12

    tuto bol o tom aj clanok
    http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-moda-a-krasa-komentare-frantisky-cizkove/160956/doplati-ceska-miss-world-domanska-na-nevkus-navrharky-berg.html

    ReplyDelete