Sunday, November 06, 2011

Mistakes are always forgivable, if one has the courage to admit them. - Bruce Lee

You always have to learn from your own mistakes.
Yesterday I´ve learned:
Don´t mix stairs and vodka. The proof is a bruise on my leg. :D
When you drink all night, don´t eat heavy food for breakfast. Yes, scrambled eggs with onion is not a good option. :)
And the third one. Try your bag in the store before you buy it. I´m talking about the one on the pic. Now it´s back in New Yorker store where it came from. It looks amazing but who wants a bag that opens itself anytime it wants to?:D
Any recent mistakes you´ve learned from?

Hovorí sa, že človek musí robiť chyby na to, aby sa poučil.
Včera som sa naučila, že:
Nemixujte vodku a schody. Dôkaz je modrina na mojej nohe. :D
Keď pijete celú noc, nejedzte ťažké jedlá na raňajky. Áno, praženica s cibuľkou nebude dobrá voľba. :)
A tretie. Vyskúšajte kabelku v obchode pred tým, ako ju kúpite. Hovorím o tejto na fotke. Teraz je už späť v New Yorkeri, odkiaľ prišla. Vyzerá prekrásne, ale kto chce kabelku, ktorá sa otvára sama od seba, kedy sa jej zachce? :D
Máte nejaké chyby, na ktorých ste sa nedávno poučili vy? 







Top(Gina Tricot), Blazer(Emma Peel) - Second hand
Shorts, Squirrel necklace - H&M
Bag, Frog ring - New Yorker
Shoes - Gift from mom
Bracelet - Vintage
Bird necklace - Six
Plain necklace - Guess

16 comments:

  1. skoda tej tasky. New Yorker fakt nemam rada (nevkusne shity), ale tak takuto kabelku by som nosila aj otvorenu :D

    ReplyDelete
  2. Aka si pekna! Aj s neposlusnou kabelkou!
    Chyby, ponaucenia...jezisi, tych bolo, je a bude :)

    P.S. dnes som si na teba spomenula, lebo sa mi podaril fantasticky ulovok v Textile house za 1,75 Eur :) Sidce nie pre mna,ale pre syna..no nejako sa zacat musi :)

    ReplyDelete
  3. pobavila som sa na článku :)

    ReplyDelete
  4. skvelý outfit!
    a k tej taške no pekne teda!

    a hah praženica tú sme si dali ráno po prvej alko noci na plenéri. bola ako vykúpenie :-D

    ReplyDelete
  5. Kráááásny prsteň!
    A škoda tej kabelky :(

    ReplyDelete
  6. hm bude lepsie :) dakde caka krajsia, lacnejsia, kvalitnejsia :) uvidis :)

    ReplyDelete
  7. moc ti to sluší! ta sukně je skvělá :)

    ReplyDelete
  8. krasny outfit!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Prsten je parádní :-D

    ReplyDelete
  10. ty vodka a schody:D:D:D:D:D:
    k tvojmu komentu..hej zurka bola dobra,nebola som na mraky len tak lightne cize som este vedela komunikovat..aj po anglicky HA!:D
    tu kabelku mam aj ja v inej farbe a to zapinanie ma nicilo po psychickej stranke bo sa to FURT otvaralo :O

    ReplyDelete
  11. ja som celá modrina teraz, tiež schody no žiadny alkohol :)
    sačko je perfektné!

    ReplyDelete
  12. Ahoj ještě jednou :-) Děkuji za comment a věř, že ty boty jsou jedny z nejpohodlnějších co mám.

    ReplyDelete
  13. Moc hezký, ta sukýnka je boží, vypadáš jak balerínka :).

    ReplyDelete
  14. fiii ozaj krasne naladene!!
    ..ja som tak kupila kabelku v mangu - ten istý problém, otvára ked sa jej zachce.. :-/

    ReplyDelete
  15. pěkné fotky a ta žabka je moc roztomilá :)


    czechmadegirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Líbí se mi všechno! :)

    ReplyDelete