Tuesday, November 15, 2011

Smile is always in fashion. ;)

Today was such a good day.
My eye doctor told me that I´m finally completely healthy! So I can wear contacts again. :)
I went secondhand shopping and to New Yorker and I have found great things. You can see them at the end of the post. :)
Also, my man is coming home in a 2 days of that so I´m excited about that too. Yay! :P

Dnes bol skvelý deň.
Očná mi povedala, že som už konečne úplne zdravá! Takže opäť môžem nosiť šošovky. :)
Išla som nakupovať do secondhandov a do New Yorkeru a našla som skvelé veci. Môžete ich vidieť na konci postu. :)
Taktiež, môj chlap sa vracia domov o 2 dni, takže to je môj ďalší dôvod vytešenia. Jéj! :P




Dress, Jacket (Lindex) - Secondhand
Bag - Guess
Necklace - Six
Tights - Calzedonia
Shoes - New Yorker
Sunglasses - Forever21


What I have found / Čo som našla :

Cinnamon dress from New Yorker that cost me 9.95 euros (on sale). They have it in blue and purple too. :) / Škoricové šaty z New Yorkera, ktoré ma stáli 9,95 eur (v zľave). Majú ich aj v modrej a fialovej. :)

Spider web Topshop sweater from Secondhand. / Pavučinový Topshop sveter zo secondhandu.


Very interesting Asos blazer-vest from Secondhand. / Veľmi zaujímavé Asos vesto-sako zo secondhandu.


Glossy Prada sweater from secondhand that it´s a little bit big for me but whatever! :P / Lesklý Prada sveter zo secondhandu, ktorý je síce trošku väčší ako veľkosť, čo normálne nosím, ale to nevadí! :P

12 comments:

  1. Jee máš uplne krásne boty! ..ten tvar zbožňujem ;)

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. shame on you ! znovu take veci?! mne sa najviac paci saty z NY a ta sako-vesta z Asosu :) som zvedava ako to na tebe bude vyzerat :)

    ReplyDelete
  3. Ty modré šaty jsou roztomilé a sluší ti! Já moc ráda svetrové šaty. :)
    A moc se mi líbí ty šaty z New Yorkeru, vypadají dobře.

    ReplyDelete
  4. a vsetko zle sa na dobre obrati:), tesim sa s tebou!!!!

    ReplyDelete
  5. Adriana: Ty už nemáš blog? Nikde ho nemůžu najít...

    ReplyDelete
  6. ejj bistu :) no vidis aj tebe sa pekne zadarilo :)

    ReplyDelete
  7. Ty šaty s new yorkeru jsou paradni

    ReplyDelete
  8. Moc ti to sluší! Ty modré šaty jsou super! :) A na ty šaty z NY se chodím koukat už asi měsíc, ale zatím sem nepodlehla :D

    ReplyDelete
  9. No ten svetr z Topshopu vede!

    ReplyDelete
  10. Anonymous07:32

    v ktorom sekáči v ke nachádzaš stále takéto poklady ? B.

    ReplyDelete
  11. Shiiiit, ty si ale dobre nakúpila :D. A som rada, že si opäť zdravá. :)))

    ReplyDelete
  12. ej ej ej, dobrý kauf! ináč ja sa tiež riadim heslom, že pokiaľ nájdem "poklad" tak na veľkosť nepozerám...:D a potom to leží v mojom šatníku. Nič to.
    a tešíme sa že si OK:)

    ReplyDelete