Tuesday, November 22, 2011

Some girls are just born with glitter in their veins. - Paris Hilton

Today I went to huge store with decorations (because of Christmas). During the time I was going through reindeers, baubles, beads, candles, Santa Clauses, christmas lights, flowers, napkins, trees... etc. I found this! (on the 4th photo)
Pink glitter sprinkles!
First thing that came to my mind was glitter nail designs- like those with OPI nail polishes.
It is non toxic so I´m hoping I will be succesful with it. ;)

Btw, today with a new treasure from secondhand- Moschino striped jacket.


Dnes som bola v obrovskom obchode s dekoráciami (veď viete, Vianoce). Počas toho, ako som sa prehŕňala sobmi, guľami, reťazami, sviečkami, Santa Clausami, vianočnými svetielkami, kvetmi, servítkami... atď. som našla toto! (na 4tej photo)
Ružové trblietky!
Prvá vec, ktorá mi napadla, boli flitrové nail designy- ako napríklad tie s OPI lakmi.
Tieto sú netoxické, takže dúfam, že s nimi budem úspešná. ;)

Btw, dnes s novým pokladom zo secondhandu- Moschino pásikavá bunda.

Btw 2, pridala som nové veci do SHOPu.





Dress(Forever21), Jacket(Moschino) - Secondhand
Bag - Mango
Shoes - F&F






9 comments:

  1. som zvedava na vysledky:)

    ReplyDelete
  2. Och, tá budna je úžasná !!!
    Dúfam, že dáš potom foto flitrovaých nechtíkov :))
    www.ourfashiondiary.com

    ReplyDelete
  3. aj ja sa teším na výsledok. :*
    nebola ti zima?
    každopádne, veľmi pekný outfit. :)

    ReplyDelete
  4. Ty jsi furt tak lehce oblečená si říkám jestli nejsi někde na tahiti kde s enosí jen džiska :D ja tu klepu kosu v Ostravě v peřovce :(, moc se mi líbí ty laky na nehty

    ReplyDelete
  5. aké trblietky, ja by som hned s nimi posypala nejaké botičky! inak bunda je mega!

    ReplyDelete
  6. to je fotené pred vašim bytom? milujem takéto staré "bytovky" s átriom vo vnútri :)

    a diky za pripomenutie, koncom týždňa skočím aj ja do secondu :)

    ReplyDelete
  7. Patrik: Nie, bývam v dome, takže toto je len jedno special place, čo poznám :)
    Marie-Anchele a Ivanka: Ja som mala kabát nebojte sa, len mi išlo o outfit :)

    ReplyDelete
  8. farba siat je nadherna!

    ReplyDelete