Monday, December 19, 2011

2 different kinds of fairytale

I don´t have posts like this often.
But I just got back from our cottage and I wanted to show you what I was doing during the weekend.
We celebrate every Christmas on our cottage so this weekend I´ve decorated the Christmas tree, baked Christmas cookies and just enjoyed the rum&tee near the hot fireplace.
The snow was falling outside, the temperature was -6°C and the atmosphere was like in a winter fairytale.
But as soon as we got back home we discovered that the fairytale continues but not outside, inside our house, because something happened to our heating. :D
So photos continue too. :)
Are you ready for Christmas?

Nemám často takéto posty.
Ale práve som sa vrátila z našej chaty a chcela som Vám ukázať, čo som robila cez víkend.
Každé Vianoce totiž slávime na nej, takže som zdobila vianočný stromček, piekla Vianočné koláče a iba si užívala čaj s rumom pri horúcom kozube.
Von padal sneh, teplota sa pohybovala okolo -6°C a atmosféra bola ako zo zimnej rozprávky.
Ale hneď, ako sme sa vrátili späť domov, rozprávka pokračovala, lenže nie von, ale vo vnútri nášho domu. Niečo sa stalo s kúrením. :D
Takže pokračujú fotky. :)
Ste pripravení na Vianoce?









10 comments:

  1. božeee :D tie stuhy čo si dala na stromček som hľadala po tom, čo som ich videla v auparku :D no bohužiaľ u nás v Poprade som ich nenašla :(

    ReplyDelete
  2. Naozaj kúzelné fotky :)

    ReplyDelete
  3. krasna chalupka :)

    ReplyDelete
  4. Tak na takejto chate si viem predstaviť parádnu silvestrovskú party :D

    ReplyDelete
  5. ah potrebovala by som tam ísť lebo moja vianočná nálada je úplne v mínuse :-/ žiaden sneh, zima nič nič vianočné.

    ReplyDelete
  6. no tak ty mas inak dobre zahlavie a mas s a ze mate kolaciky :D
    ja som mala premieru tiez mala som malinove s cokoladovou naplnou to nebolo nic moc ale tie s prichutou biela cokolada no koniec...uplne dobre a som asi 5min rozmyslala ze ako to chutilo a napadlo ma ze to bolo krehke a sladke :D som strasna v opisoch...

    ReplyDelete
  7. krasne fotky, nemam slov..


    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. krásne fotky ! :)

    ReplyDelete
  9. no dovi dopo, tak tomu sa hovori chata ! Super mnamozne vyzeraju tie kolaciky.

    ReplyDelete