Sunday, December 11, 2011

22 :)

create avatar



Today is my birthday.
For the first time I´m celebrating it on blog too.
22.
Yesterday was my family birthday party, so I´ve baked Stella cake. (If you want to know how, click on this blog.)
And I´ve also got my Audrey on wall from my sis. :)
My birthday party with friends will be in 2 weeks so I hope we will party hard.;)

Dnes mám narodeniny.
Prvý krát ich aj oslavujem na blogu.
22.
Včera som mala rodinnú oslavu, a tak som piekla Stellu. (Ak chcete vedieť ako, kliknite na tento blog.)
A dostala som aj Audrey na stenu od mojej sis. :)
Oslavu s kamarátmi budem mať o 2 týždne, tak dúfam, že to bude riadna pecka. ;)


9 comments:

  1. ohlala :) vsetko najlepsie Zuzi :)

    ReplyDelete
  2. Tak dodatečně všechno nejlepší:-)
    Audrey je moc pěkná a oslavu s přáteli si užij :-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  3. wau vyzera to perfektne, este som o tom kolaci nepocula, ale akosi mi nefunguje ten odkaz...a happy B-daz..uzi si ho:)

    ReplyDelete
  4. O Stella cake som už počula, aj tvoj vyzerá super :-)
    Všetko najlepšie prajem ;-)

    ReplyDelete
  5. Všetko naj a wow, to je akože naozajstný živý koláč? Vyzerá úžasne!

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Vsetko najlepsie prajem ! :)

    ReplyDelete
  7. Ten dortík vypadá skvěle! Všechno nejlepší :)

    ReplyDelete
  8. Vše nej ti přeji :-)

    ReplyDelete
  9. Ty si tak strasne mladaaaaaa! :))) Gratula, torta je nadherna ;) Vela stastnych rokov este.

    ReplyDelete