Wednesday, December 07, 2011

Dior not war.

anim gif maker





So, they came in today.
Their surname is Dior.
I´m supposed to get them for Christmas.
So I guess I wasn´t as bad girl as I thought before. :)
"I´m so excited! And I just can´t hide it! :D"

I talked about them here and I ordered them from eyewearbrands. I am really satisfied and I recommend this site for everyone. They came in without any scratch, packed well and with them I feel like an eagle (because of my eyesight :D).

Tak dnes mi prišli.
Ich priezvisko je Dior.
Mám ich však dostať až na Vianoce.
Takže som nakoniec asi nebola až také zlé dievča. :)
"I´m so excited! And I just can´t hide it! :D"

Hovorila som o nich tu a objednávala som ich z eyewearbrands. Som veľmi spokojná a každému túto stránku odporúčam. Prišli bez jediného škrabanca, skvele zabalené a s nimi sa cítim ako orol (taký mám totiž zrak :D).





Ok, I can´t forget St. Nicholas. He brought me also something sweet today. :)
What have you got from him today? :P

Ok, nemôžem zabudnúť na Mikuláša. Dnes mi doniesol tiež niečo sladké. :)
Čo ste si dnes našli v čižmičke vy? :P


7 comments:

  1. oo pekné. chcem ťa v nich vidieť!

    ReplyDelete
  2. neboj, v najbližšej dobe sa ich pokúsim mať na sebe :)

    ReplyDelete
  3. som zvedavá,
    moja mamina si akurát vyberá dioptrické okuliare a podobne DG má vybrané, len rámik je bordo.

    ReplyDelete
  4. Aaaach ty jsou.

    ReplyDelete
  5. nadhera!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. hah práve sa napchávam sladkostami :)
    Tie bryle su na 1! waau!

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    ReplyDelete
  7. aj ja ti v nich chcem vidiet, ty luxusna cica:)!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete