Wednesday, December 21, 2011

Let´s be naughty and save Santa the trip. ;)

Because my last exam is finally over, my Christmas has officially started. :)
So I´m baking another Christmas cookies (chocolate and wallnut ones) and I can finally finish christmas shopping.
I also bought one dress on Asos yesterday. The sales there are amazing, so I have one Christmas gift for myself too. I think they will look great with my new Dior glasses I will get on 24th. It´s on the last pic, do you like it?
Btw, how about you and Christmas presents? Do you have all of them? :)

Pretože môj posledný zápočet je konečne za mnou, konečne mi začali Vianoce. :)
Takže pečiem linecké koláčiky (čokoládové a orieškové v toľkých možných tvaroch :)- mám hojdacieho koňa, soba, srdiečka, čižmy, kvietky, javorové listy, hviezdičky a okrem iného dokonca aj jazvečíkov:D) a konečne môžem dokončiť vianočné nákupy.
Tiež som si včera kúpila super šaty na Asose. Majú skvelé výpredaje, takže mám pre seba jeden vianočný darček. Budú sa mi hodiť k Dior okuliarom, ktoré dostanem 24tého. :) Sú na poslednej fotke, čo si o nich myslíte?
Btw, ako vy a darčeky? Máte už všetky? :)






Dress - New Look
Jacket - Secondhand
Belt, Shoes - New Yorker
Bag - Mango
Tail - Gate


6 comments:

  1. šaty sú pekné, take jednoduché.
    ja nemám ešte žiadny darček, ja si to nechávam na tento týždeň ma to potom viac baví.
    výpredaje ma bavia, škoda len že v zare ešte nie su :)

    ReplyDelete
  2. tesim sa ked ich uvidime na tebe, a samozrejme aj na doplnky, ktore k nim pouzijes:), dufam, ze nam doprajem ochutnat kolaciky aspon z fotiek:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Skvělé šaty co máš na sobě.

    ReplyDelete
  4. moc ti to slusi
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Krásný outfit..ano dárky už mám ( konečně ) všechny.Takže nyní už jenom peču a připravuju se na přípravu bramborového salátu nebo smažení kapra:-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    ReplyDelete