Friday, December 16, 2011

New in (Sales have started)

I really wasn´t going to write this post, but because I´m leaving for a couple of days I thought that I can share some newbies with you.
The sales in shops have officialy started. Run ladies and you can catch the best pieces! :)
I myself have to make my mood better today. What is the best combination for it? Money you´ve got for your birthday + sales!
And that all equals new simply gorgeous dress from H&M for 15 euros, New Yorker decent but still sexy lacy skirt for 9,95 euros and 2 necklaces from F&F all reduced 50%. 
What did you get?

Naozaj som nemala v pláne napísať tento post, ale keďže odchádzam na pár dní, tak mi napadlo, že sa s Vami môžem podeliť o nové prírastky v šatníku.
Výpredaje v obchodoch oficiálne začali. Bežte dámy, nech chytíte tie najlepšie kúsky! :)
Ja osobne som si potrebovala zlepšiť náladu. Čo je na to najlepšou kombináciou? Peniaze, ktoré dostanete na narodeniny + výpredaje!
To celé sa rovná novým jednoducho úžasným šatám z H&M za 15 eur, New Yorker decentnej, ale stále sexy  čipkovej sukni za 9,95 eura a 2 náhrdelníkom z F&F zľavneným o 50%.
Čo ste si kúpili vy?








4 comments:

  1. ja som dnes bola v auparku a chvalahbohu nič :-D

    ReplyDelete
  2. Tie saty som minuly tyzden drzala v ruke, uz vtedy boli v zlave. Velmi sa mi pacia, myslim ze ich ma aj Foly...len nie su celkom idealne riesene pre moj dekolt :) Ale ten krystalovy privesok j nadherny, nehovor mi, ze to bol posledny kus!

    ReplyDelete
  3. tie saty su skvele...ale tiez som nikde nic nevidela..preto idem do viedne :)

    ReplyDelete
  4. tie šaty sú super. :* skúšala som ich, ale bohužiaľ som 36 nezapla a v 38 som plávala. :DD

    ReplyDelete