Wednesday, December 28, 2011

Newbies

Hi :)
I´m alive, I just wasn´t posting because I was spending my Christmas on our cottage and as soon as I got back I started to write my bachelor´s thesis. So I´m kinda busy right now. (But I still have enough time for sales! :D)
So here you have a couple of newbies I got for Christmas, on sales and for my birthday.
What newbies did you get?

Ahoj:)
Som nažive. Ibaže som nepostovala, lebo som trávila Vianoce na chate a hneď, ako som sa vrátila, tak som začala písať bakalárku. Takže som trošku dosť zaneprázdnená. (Ale stále mám čas na výpredaje! :D)
Takže nasleduje pár vecí, čo som dostala na Vianoce, na výpredajoch a na narodeniny.
Čo nové ste dostali vy? :)




Christmas: H&M scarf and great game from my man, New Yorker bag & necklace plus hot water bottle from my sis, Dior glasses and book from my parents. / Vianoce: H&M šatka a brutálna kriminálna hra od môjho chlapa, New Yorker kabelka a náhrdelník plus termofor od sestry, Dior okuliare a knižka od rodičov. 


Sales: Gate dress, H&M shoes and Ebay bow bracelet plus snake ring. / Výpredaje: Gate šaty, H&M topánky a Ebay mašličkový náramok plus prsteň s hadom.

Birthday: Tonight is my birthday party with friends. I´ve set up a theme- Masquerade, so everyone has to wear masquerade face mask. This is the one for me. ;) / Narodeniny: Dnes v noci oslavujem moju 22ku s kamarátmi. Bude to tématická párty s podmienkou, že každý musí mať na tvári škrabošku. Pod touto dnes skryjem svoju tvár ja. ;)

11 comments:

  1. Pěkné dárečky jsi dostala. A všechno nejlepší k narozeninám! Ať se párty vydaří. :)

    ReplyDelete
  2. kolik stály ty šaty z Gateu?

    ReplyDelete
  3. tak krasne oslav!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ta satka je krasna!

    ReplyDelete
  5. Teda, ty botky jsou super:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  6. oh tie topánky sú magapohodlné. chcem už aby som ich mohla nosiť na bosoo!

    ReplyDelete
  7. pekné a velkee ooo nad skraboskou..taketo veci ja rada O:-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    ReplyDelete
  8. Krásné šatky :-)

    ReplyDelete
  9. Super věcičky..! Musím taky zamířit na výprodeje :)

    ReplyDelete
  10. Všetko len to najlepšie a pekne to osláv ...okuliare sú nádherné a tiež maska

    ReplyDelete
  11. Tie Černé historky ihneď prilákali moju pozornosť :) a tvoje v poradí 56858987423659-te šaty sú opäť krásne :D kedy ťa v nich uvidíme? :)

    ReplyDelete