Saturday, December 24, 2011

Oh, Christmas lights, light up the street. Light up the fireworks in me. :)

Because this is the last post before I´m leaving tomorrow to spend my Christmas on our cottage, I wish you wonderful Christmas full of delicious food, amazing presents, perfect atmosphere and of course, peace.
Enjoy it the best you can. :)

P.S.:This outfit is composed of LBD, blue/black fur coat (I had it on wishlist in my mind for so long and I´ve finally found it in secondhand) and blue shoes (I was waiting for them to be on sale and as soon as  I found out they really are, I got them;).

Pretože tento post je posledným pred mojím zajtrajším odchodom na chatu, kde vždy trávime s rodinou Vianoce, tak Vám chcem popriať krásne Vianoce plné chutného jedla, úžasných darčekov, skvelej atmosféry a hlavne pokoja.
Užite si ich najviac, ako viete. :)

P.S.:Tento outfit pozostáva z malých čiernych, modro-čierneho kožuchu (mala som ho na mojom vlastnom wishliste v hlave už dlho a konečne som ho našla v secondhande) a modrých topánok (čakala som, kedy konečne budú v zľave a hneď, ako som sa dozvedela, že sú, som ich kúpila;).





Fur coat - Secondhand
Shoes - New Yorker
Dress - H&M
Crystal necklace - F&F
Earrings - Vintage

And play this song instead of classic Christmas ones, it´s amazing. :) / A pustite si toto namiesto klasických vianočných piesní, je to skvelé. :)

9 comments:

  1. aj tebe krásne Vianoce :)
    čo to tam vidím? ChrYstmas? :O

    ReplyDelete
  2. aj tebe prajem krásne Vianoce!
    ach tá čierna, môžme za to že je taká dobrá? :)

    ReplyDelete
  3. to sa môže stať len tebe že si to dáš do višlistu a nájdeš ho v sekáči:-D mega je!

    a krásne vianoce aj tebe!

    ReplyDelete
  4. Veruška: ďakujem za upozornenie, to bol nejaký preklep, ale už je odstránený :D

    ReplyDelete
  5. Ty si musela tento rok veľmi poslúchať, keď v sekáčoch vyhrabeš vždy také super kúsky!!! :)
    Merry X-mas Zuzka!!!!

    :-***

    ReplyDelete
  6. pekné vianoce aj tebe! :) uži si ich, napríklad v modrom kožuchu, je megadobrý ;)

    ReplyDelete
  7. Tie topanky v New Yorkeri som chcela aj ja!!! Idem sa dnes pozriet ci nemaju este moje cislo :P

    ReplyDelete
  8. Uzi si Vianoce :)

    ReplyDelete
  9. aj tebe krasne vianoce!

    ReplyDelete