Wednesday, December 14, 2011

There are no ordinary cats.

Today just shortly, because I have so much stuff to do. :/
I´ve learned that even though you have a bad day, one little, gray, pink-nosed cat can make it better. :)
Btw, that necklace is from F&F- now they have 50% off jewelry in Tesco, so go there if you want one too (or anything else). :)

Dnes len krátko, pretože mám strašne veľa vecí na práci. :/
Naučila som sa, že aj keď môžete mať akokoľvek zlý deň, jedna malá, sivá, rožovo-nosá mačka ho môže urobiť lepším. :)
Btw, ten náhrdelník je z F&F- teraz majú momentálne 50%-né zľavy na bižutériu v Tescu, takže ak ho (alebo hocičo iné) chcete, bežte tam. :)








Coat, Shoes - New Yorker
Belt - Terranova
Cat Hat (gift from my man) - H&M
Top (Roxy), Shorts, Bag - Secondhand
Tights - Romwe
Necklace - F&F
Ring - from Turkey

11 comments:

  1. musím to ísť okuknúť :D :) super topánky :)

    ReplyDelete
  2. aka zlataaa :)

    ReplyDelete
  3. wau, aka si s tou ciapkou zlata!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. No to je bohovske, ved ta ciapka asi bola vyrobena specialne pre teba. Si v nej uplne na zozratie!

    ReplyDelete
  5. moc ti ta cepice slusi!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. jemiiin musime ich zoznamiť s jazvecom!!

    ReplyDelete
  7. jéé,krásné fotky,krásná jsi! :)
    Skvělý blog,sleduju ♥ :))*

    ReplyDelete
  8. Jou, ale ten náhrdelník je vážně skvělý! Takže asi brzy naběhnu do Tesca, doufám že u nás v ČR budou mít také slevy :)

    ReplyDelete
  9. Ooooooch ja milujem všetko čo je mačkoidné :D a keď ma raz ten môj kocúrisko naštve, tak si z neho spravím čiapku alebo rukavice!!! :D

    ReplyDelete
  10. ta čtvrtá fotka je naprosto dokonalá a čapka se mi moc líbí =)

    ReplyDelete