Tuesday, December 06, 2011

Why me and vodka are not friends at all.

I came back from Bratislava today.
And from one party for architects, where Chase&Status performed.
I was looking forward to it for more than month and half but everything went totally different as I expected.
I didn´t enjoy it at all because I felt absolutelly sick.
And vodka caused that I don´t remember like 5 hours.
I will not touch that bitch for a pretty long time.
I hope that your weekend was better.

Dnes som sa vrátila z Bratislavy.
A z beánie architektov.
Tešila som sa na to už mesiac a pol, hlavne na Chase&Status, ale všetko vyšlo úplne odlišne, ako som čakala.
Absolútne som si to neužila, lebo mi bolo neskutočne zle.
A navyše, vodka spôsobila, že si nepamätám asi 5 hodín.
Nedotknem sa tej bitch poriadne dlho, aby ste vedeli.
Dúfam, že Váš víkend vyšiel lepšie.





Dress, Ring - Romwe
Shorts (underneath) - F&F
Shoes - New Yorker
Bag - Mango
Earrings - H&M

8 comments:

  1. ha, ale neskutocne ti to pristane, ako to robis, ze si nestale taka "tan":) hm?

    ReplyDelete
  2. Vodky som sa nedotkla od 15tich. :D

    ReplyDelete
  3. veru veru :) vodka je zly kamarat :D ale co ti poviem- finsky dych v nebre je este vacsia svina :D

    ReplyDelete
  4. super-duper šatky

    ReplyDelete
  5. ahjee :-D snad to dame niekedy aj natriezvo :-D

    ReplyDelete
  6. Ja vodku rada, málokedy ma zradila :-D
    tak ako teba ešte nikdy, to mi je lúto :(

    ReplyDelete
  7. babô - dúfam aj ja ;)
    Timi - chápem Ťa :D
    a evie - neviem, podľa mňa to bude svetlom , pri ktorom sa fotím/foťákom, kedže ja si až taká tan neprídem :)

    ReplyDelete
  8. Boze to musela byt riadna opica.. veru vodka je svina !

    ReplyDelete